Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2000
Title: Методи оцінювання конкурентоспроможності туристичного підприємства
Other Titles: Методы оценки конкурентоспособности туристического предприятия
Methods of an estimation of competitiveness of tourist enterprise
Authors: Семенов, В.Ф.
Семёнов, В.Ф.
Semenov, V.
Citation: Семенов В. Ф. Методи оцінювання конкурентоспроможності туристичного підприємства / В. Ф. Семенов, М. М. Жигаліна // Науковий вісник. – Одеса, 2010. – № 14 (115). – С. 75-85.
Issue Date: 2010
Publisher: Одеський державний економічний університет
Keywords: методи оцінювання
конкурентоспроможність
туристичне підприємство
методы оценки
конкурентоспособность
туристическое предприятие
methods of an estimation
competitiveness
tourist enterprise
Abstract: У статті проаналізована необхідність оцінки конкурентоспроможності турпідприємств в цілях розробки ефективної стратегії в умовах економічної кризи. Були досліджені методи оцінки конкурентоспроможності підприємств з метою підготовки найбільш ефективних заходів по управлінню конкурентоспроможністю на ринку туристичних послуг. Запропоновано параметричний метод і практичні рекомендації по оцінці конкурентоспроможності туристських підприємств на основі критеріїв повноти задоволення попиту туристів і ефективності туристичної діяльності.
В статье проанализирована необходимость оценки конкурентоспособности турпредприятия в целях разработки эффективной стратегии в условиях экономического кризиса. Были исследованы методы оценки конкурентоспособности предприятий с целью подготовки наиболее эффективных мероприятий по управлению конкурентоспособностью на рынке туристических услуг. Предложено параметрический метод и практические рекомендации по оценке конкурентоспособности туристских предприятий на основе критериев полноты удовлетворения спроса туристов и эффективности туристической деятельности.
The paper analyses the necessity of evaluation competitiveness of tourist enterprises for development of effective strategy in condition of economic crisis. In the article are discussed features of research of theoretical, methodological and organizational aspects of evaluation of competitiveness of the enterprises on the tourist services market. A parametric method and practical recommendations for estimation of competitiveness of tourist enterprises on the basis of criteria of plenitude of satisfaction of tourist demand and efficiency of tourist activity is offered.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2000
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.