Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2011
Title: Графічні методи дослідження у аналізі рівня конкурентоспроможності продукції
Other Titles: Графические методы исследования в анализе уровня конкурентоспособности продукции
Graphic methods of research in the analysis of level of competitiveness of products
Authors: Літвінова, В.О.
Литвинова, В.А.
Litvinova, V.
Citation: Літвінова В. О. Графічні методі дослідження у аналізі рівня конкурентоспроможності продукції / В. О. Літвінова // Бізнесінформ. – №4. – 2012. – С. 53–56.
Issue Date: 2012
Keywords: методи оцінки конкурентоспроможності продукції
графічні методи оцінки конкурентоспроможності продукції
методы оценки конкурентоспособности продукции
графические методы оценки конкурентоспособности продукции
methods of an estimation of competitiveness of production
graphic methods of an estimation of competitiveness of production
Abstract: У статті проведено аналіз існуючих графічних методів оцінки конкурентоспроможності продукції, які активно використовуються при визначенні рівня конкурентоспроможності продукції. До цих методів відносять модель споживчої задоволеності Кано, багатокутник конкурентоспроможності, метод «радарів» та метод «профілів». По кожному методу визначені їх слабкі та сильні сторони та зроблені висновки щодо доцільності їх використання при визначенні рівня конкурентоспроможності продукції.
В статье проведен анализ существующих графических методов оценки конкурентоспособности продукции, которые активно используются при определении уровня конкурентоспособности. К этим методам относят модель потребительской удовлетворенности Кано, многоугольник конкурентоспособности, метод «радаров» и метод «профилей». По каждому методу определенные их слабые и сильные стороны и сделанны выводы относительно целесообразности их использования при определении уровня конкурентоспособности продукции.
In article the analysis of existing graphic methods of an estimation of competitiveness of production which are actively used at definition of level of competitiveness is carried out. To these methods carry model of consumer satisfaction of Kano, a competitiveness polygon, a method of "radar" and a method of "profiles". On each method their certain weak and strengths also are given conclusions concerning expediency of their use at definition of level of competitiveness of production.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2011
Appears in Collections:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.