Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2011
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛітвінова, В.О.-
dc.contributor.authorЛитвинова, В.А.-
dc.contributor.authorLitvinova, V.-
dc.date.accessioned2014-07-04T06:16:20Z-
dc.date.available2014-07-04T06:16:20Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛітвінова В. О. Графічні методі дослідження у аналізі рівня конкурентоспроможності продукції / В. О. Літвінова // Бізнесінформ. – №4. – 2012. – С. 53–56.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2011-
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз існуючих графічних методів оцінки конкурентоспроможності продукції, які активно використовуються при визначенні рівня конкурентоспроможності продукції. До цих методів відносять модель споживчої задоволеності Кано, багатокутник конкурентоспроможності, метод «радарів» та метод «профілів». По кожному методу визначені їх слабкі та сильні сторони та зроблені висновки щодо доцільності їх використання при визначенні рівня конкурентоспроможності продукції.ru_RU
dc.description.abstractВ статье проведен анализ существующих графических методов оценки конкурентоспособности продукции, которые активно используются при определении уровня конкурентоспособности. К этим методам относят модель потребительской удовлетворенности Кано, многоугольник конкурентоспособности, метод «радаров» и метод «профилей». По каждому методу определенные их слабые и сильные стороны и сделанны выводы относительно целесообразности их использования при определении уровня конкурентоспособности продукции.-
dc.description.abstractIn article the analysis of existing graphic methods of an estimation of competitiveness of production which are actively used at definition of level of competitiveness is carried out. To these methods carry model of consumer satisfaction of Kano, a competitiveness polygon, a method of "radar" and a method of "profiles". On each method their certain weak and strengths also are given conclusions concerning expediency of their use at definition of level of competitiveness of production.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectметоди оцінки конкурентоспроможності продукціїru_RU
dc.subjectграфічні методи оцінки конкурентоспроможності продукціїru_RU
dc.subjectметоды оценки конкурентоспособности продукцииru_RU
dc.subjectграфические методы оценки конкурентоспособности продукцииru_RU
dc.subjectmethods of an estimation of competitiveness of productionru_RU
dc.subjectgraphic methods of an estimation of competitiveness of productionru_RU
dc.titleГрафічні методи дослідження у аналізі рівня конкурентоспроможності продукціїru_RU
dc.title.alternativeГрафические методы исследования в анализе уровня конкурентоспособности продукцииru_RU
dc.title.alternativeGraphic methods of research in the analysis of level of competitiveness of productsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.