Кафедра маркетингу та міжнародної логістики : [255] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 255
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2024Актуальні тенденції розвитку логістичної діяльності сьогоденняТарасова, К.І.; Скарженець, П.О.; Новак, Г.А.
2023Конкурентне середовище операторів поштового зв’язку України в умовах військового стануНосков, О.В.; Тарасова, К.І.; Noskov, O.; Tarasova, K.
2023Особливості просування товарів в роздрібній торгівліТарасова, К.І.; Злагоднюк, Н.М.; Tarasova, K.; Zlagodnyuk, N.
2024Маркетингове ціноутворення в онлайн-середовищі; Саєнсус, М.А.; Беспалов, В.М.; Кочевой, М.М.; Обнявко, О.В.; Тарасова, К.І.; Сало, Я.В.; Васильченко, К.Г.; Saiensus, M.; Bespalov, V.; Kochevoy, M.; Obniavko, O.; Tarasova, K.; Salo, Ya.; Vasylchenko, K.
2024Комунікації в Інтернет-маркетингу: методичні вказівкиБондаренко, О.М; Стрій, Л.І.; Bondarenko, O.; Strii, L.
2024Комунікації в Інтернет-маркетингу: методичні рекомендаціїБондаренко, О.М; Стрій, Л.І.; Bondarenko, O.; Strii, L.
2023Communication Strategies of Internet Marketing of Trading EnterprisesChunikhina, T.; Saiensus, M.; Sinko, A.; Iazvinska, N.; Klimovych, O.; Siryk, R.; Саєнсус, М.А.
2023Digitalization Strategies for Marketing Communications to Build Relationship Marketing: Modern Solutions in Brand ManagementMorokhova, V.; Batyrbekova, Z.; Bondarenko, O.; Ustik, T.; Saiensus, M.; Travin, V.; Саєнсус, М.А.
2023Assessing the Outcomes of Digital Transformation Smartization Projects in Industrial Enterprises: A Model for Enabling SustainabilityBashynska, I.; Mukhamejanuly, S.; Malynovska, Yu.; Bortnikova, M.; Saiensus, M.; Malynovskyy, Yu.
2024Performance Assessment of Sustainable Leadership of Enterprise’s Circular Economy-Driven Innovative ActivitiesBashynska, I.; Malynovska, Yu.; Kolinko, N.; Bielialov, T.; Järvis, M.; Kovalska, K.; Saiensus, M.; Саєнсус, М.А.
2023Сучасні моделі управління запасами на підприємствЖарська, І.О.; Хачірова, Ю.С.; Zharska, I.; Khachirova, Y.
2024Комунікації в Інтернет-маркетингуБондаренко, О.М.; Bondarenko, O.
2023Шляхи забезпечення захисту інформації як складової безпеки економічних систем в умовах воєнного стануОбнявко, О.В.; Онищенко, О.А.; Нікуліна, О.В.; Obniavko, O.; Onishchenko, O.; Nikulina, O.
2023The impact of the war on the real estate marketNosevych, V.; Tarasova, K.; Носевич, В.; Тарасова, К.І.
2023Використання нестандартних нейромереж у маркетинговій та підприємницькій діяльностіВасильченко, К.Г.; Vasylchenko, K.
2023Гнучкий режим робочого часу як підхід до вирішення сучасних проблем соціально-трудових відносин УкраїниПечена, А.А.; Стрій, Л.О.; Pechena, A.; Strii, L.
2023Стратегічний маркетинг в системі управління підприємствомТарасова, К.І.; Tarasova, K.
2023Партизанський маркетинг як ефективний спосіб просування підприємстваТарасова, К.І.; Сало, Я.В.; Новак, Г.В.; Tarasova, K.; Salo, Y.; Novak, H.
2023PR-інструменти в системі управління брендомТарасова, К.І.; Сало, Я.В.; Новак, Г.В.; Tarasova, K.; Salo, Y.; Novak, H.
2023Автоматизація маркетингової діяльності як наслідок інформатизації суспільстваСало, Я.В.; Salo, Y.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 255