Кафедра маркетинга Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 149
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2018Implications of behavior evolution of Ukrainian internet consumers for integrated marketing communicationsShkurupska, I.; Шкурупська, І.О.
2019Факультет міжнародної економіки Одеського національного економічного університету: історія і досвідЗвєряков, М.І.; Агафонова, Н.В.; Шкурупська, І.О.; Збрицька, Т.П.; Оснач, О.Ф.; Уханова, І.О.; Нездоймінов, С.Г.; Кунділовська, Т.А.; Zvieriakov, M.; Ahafonova, N.; Shkurupska, I.; Zbrytska, T.; Osnach, O.; Ukhanova, I.; Nezdoyminov, S.; Kundilovska, T.
2019Збірник наукових робіт за підсумками студентської науково-практичної конференції «Минуле, Сучасне, Майбутнє»-
2017Сучасні методи просування спеціальності «Маркетинг»Литовченко, І.Л.; Жарська, І.О.; Lytovchenko, I.; Zhars’ka, I.
2018Розвиток логістичного аутсорсингу в Україні: підвищення ефективності діяльності транспортних посередників на ринку ОдесиЖарська, І.О.; Zharska, I.
2018Кон’юнктурний супровід інноваційної продукції та послугКарпов, В.А.; Литовченко, І.Л.; Сотніков, Ю.М.; Білоус, О.Ю.; Шкурупська, І.О.; Авдієнко, Я.А.; Федорова, Т.О.; Жарська, І.О.; Фіалковська, А.А.; Karpov, V.; Lytovchenko, I.; Sotnikov, Y.; Bilous, O.; Shkurupska, I.; Avdiienko, Y.; Zharska, I.; Fialkovska, A.
2018Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури стратегування та оцінки ефективностіАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyeva, N.; Zinkovska, D.
2017Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку-
2018Організація індивідуально-консультативної роботи студентів заочної форми навчанняГострик, О.М.; Малишко, В.С.; Сотніков, Ю.М.; Гострик, А.М.; Малышко, В.С.; Сотников, Ю.Н.; Hostryk, A.; Malishko, V.; Sotnikоv, Y.
2018Використання сучасних інформаційних технологій для формування звітності підприємствГострик, О.М.; Малишко, В.С.; Сотніков, Ю.М.; Гострик, А.М.; Малышко, В.С.; Сотников, Ю.Н.; Hostryk, A.; Malishko, V.; Sotnikоv, Y.
2017Напрямки залучення іноземних громадян до відпочинку та оздоровлення у санаторно-курортному комплексі Одеського регіонуНікітченко, О.О.; Обнявко, А.В.; Никитченко, А.А.; Обнявко, О.В.; Nikitchenko, O.; Obniavko, O.
2017Аналітичний інструментарій оцінки маркетингової політики у сфері ризик-менеджменту агропромислових підприємств УкраїниАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyevа, N.; Zinkovska, D.
2017Тенденції розвитку маркетингових комунікацій під впливом промислової революції 4.0Шкурупська, І.О.; Шкурупская, И.А.; Shkurupska, I.
2017Дослідження ринку хлібопекарної та кондитерської галузей УкраїниБергер, В.В.; Бергер, В.В.; Berger, V.
2007Реформування маркетингової системи залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2008Система маркетингової інформації підприємства залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2016Упаковка як фактор впливу на рішення про покупку продукціїЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2017Міжнародний досвід державної підтримки створення транспортно-логістичних центрівЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2014Особливості дослідження поведінки споживачів освітніх послуг в Інтернет-середовищіЖарська, І.О.; Зіньковська, Д.В.; Жарская, И.А.; Зиньковская, Д.В.; Zharska, I.; Zinkovska, D.
2016Оценка эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций с помощью системы сбалансированных показателейШкурупская, И.А.; Шкурупська, І.О.; Shkurupska, I.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 149