Кафедра маркетинга : [144] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 144
Предварительный просмотрДата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Кон’юнктурний супровід інноваційної продукції та послугКарпов, В.А.; Литовченко, І.Л.; Сотніков, Ю.М.; Білоус, О.Ю.; Шкурупська, І.О.; Авдієнко, Я.А.; Федорова, Т.О.; Жарська, І.О.; Фіалковська, А.А.; Karpov, V.; Lytovchenko, I.; Sotnikov, Y.; Bilous, O.; Shkurupska, I.; Avdiienko, Y.; Zharska, I.; Fialkovska, A.
2018Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури стратегування та оцінки ефективностіАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyeva, N.; Zinkovska, D.
2017Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку-
2018Організація індивідуально-консультативної роботи студентів заочної форми навчанняГострик, О.М.; Малишко, В.С.; Сотніков, Ю.М.; Гострик, А.М.; Малышко, В.С.; Сотников, Ю.Н.; Hostryk, A.; Malishko, V.; Sotnikоv, Y.
2018Використання сучасних інформаційних технологій для формування звітності підприємствГострик, О.М.; Малишко, В.С.; Сотніков, Ю.М.; Гострик, А.М.; Малышко, В.С.; Сотников, Ю.Н.; Hostryk, A.; Malishko, V.; Sotnikоv, Y.
2017Напрямки залучення іноземних громадян до відпочинку та оздоровлення у санаторно-курортному комплексі Одеського регіонуНікітченко, О.О.; Обнявко, А.В.; Никитченко, А.А.; Обнявко, О.В.; Nikitchenko, O.; Obniavko, O.
2017Аналітичний інструментарій оцінки маркетингової політики у сфері ризик-менеджменту агропромислових підприємств УкраїниАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyevа, N.; Zinkovska, D.
2017Тенденції розвитку маркетингових комунікацій під впливом промислової революції 4.0Шкурупська, І.О.; Шкурупская, И.А.; Shkurupska, I.
2017Дослідження ринку хлібопекарної та кондитерської галузей УкраїниБергер, В.В.; Бергер, В.В.; Berger, V.
2007Реформування маркетингової системи залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2008Система маркетингової інформації підприємства залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2016Упаковка як фактор впливу на рішення про покупку продукціїЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2017Міжнародний досвід державної підтримки створення транспортно-логістичних центрівЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2014Особливості дослідження поведінки споживачів освітніх послуг в Інтернет-середовищіЖарська, І.О.; Зіньковська, Д.В.; Жарская, И.А.; Зиньковская, Д.В.; Zharska, I.; Zinkovska, D.
2016Оценка эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций с помощью системы сбалансированных показателейШкурупская, И.А.; Шкурупська, І.О.; Shkurupska, I.
2016The development of marketing communications under the influence of the Industry 4.0Shkurupska, I.; Litovchenko, I.; Шкурупська, І.О.; Литовченко, І.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, И.Л.
2017Украина в международных рейтингах конкурентоспособности и инновационного развитияКухарская, Н.А.; Кухарська, Н.О.; Kuharskaya, N.
2016Investigation of the influence of consumer behavior on the formation of integrated marketing communicationsLitovchenko, I.; Shkurupska, I.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Литовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.
2016Маркетинг у соціальних мережах як елемент інтегрованих маркетингових комунікаційШкурупська, І.О.; Шкурупская, И.А.; Shkurupska, I.
2016PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладуЛитовченко, І.Л.; Жарська, І.О.; Литовченко, И.Л.; Жарская, И.А.; Lytovchenko, I.; Zharska, I.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 144