Кафедра маркетингу та міжнародної логістики : [308] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 308
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2025Методи багатовимірного статистичного аналізу у маркетингових дослідженняхТарасова, К.І.; Tarasova, K.
2025Від персоналізації до екологізації: нові підходи в маркетингуТарасова, К.І.; Сало, Я.В.; Новак, Г.В.; Tarasova, K.; Salo, Ya.; Novak, H.
2025Аналітика у маркетингу: інструмент успіху в епоху цифрової трансформаціїТарасова, К.І.; Tarasova, K.
2024Партнерство «Нової Пошти» з українськими бізнесами: оптимізація процесів доставки «останньої милі»Жарська, І.О.; Хачірова, Ю.С.; Zharska, I.; Khachirova, Yu.
2024Основні підходи до створення сайтів у контексті Digital-комунікації та взаємодії зі споживачамиБондаренко, О.М.; Стрій, Л.О.; Bondarenko, М.; Striy, L.
2024Засади формування маркетингової стратегії підприємстваТарасова, К.І.; Кльован, Б.О.; Tarasova, K.; Klovan, B.
2024Інноваційні стратегії маркетингу для підвищення конкурентоспроможності туристичних дестинаційТарасова, К.І.; Жикова, І.С.; Tarasova, K.; Zhykova, I.
2024Математико-статистичні методи в логістичній діяльності підприємстваКовальов, А.І.; Тарасова, К.І.; Скарженець, П.О.; Kovalev, A.; Tarasova, K.; Skarzhenets, Р.
2024Сучасні маркетингові стратегії підприємств: тенденції 2024Тарасова, К.І.; Сало, Я.В.; Новак, Г.В.; Tarasova, K.; Salo, Ya.; Novak, H.
2024Вплив персоналізованого ціноутворення на споживацьку поведінкуСаєнсус, М.А.; Беспалов, В.М.; Кочевой, М.М.; Тарасова, К.І.; Saiensus, M.; Bespalov, V.; Kochevoy, M.; Tarasova, K.
2024Математико-статистичні методи в логістичній діяльності підприємстваКовальов, А.І.; Тарасова, К.І.; Скарженець, П.О.; Kovalev, A.; Tarasova, K.
2024SEO аналіз сайту університету за допомогою AhrefsПанаєт, О.В.; Сало, Я.В.; Panaet, O.; Salo, Ya.
2024Цінова стратегія компанії «Adobe Systems»Панаєт, О.В.; Кочевий, М.М.; Panayet O.; Kochevoy, M.
2024Маркетингове дослідження аналізу споживацьких проблем на українському ринку в умовах війниОзарінська, А.В.; Новак, А.В.; Ozarinska A.; Novak, H.
2024Застосування маркетингу території в селі Курісове Одеської областіОзарінська, А.В.; Новак, А.В.; Ozarinska A.; Novak, H.
2024Відео в маркетингуНаконечна, О.В.; Стрій, Л.О.; Nakonechna, O.; Strii, L.
2024Роль маркетингових досліджень в діяльності підприємстваМельничук, О.А.; Новак, Г.В.; Melnychuk, O.; Novak, H.
2024Дослідження динаміки цін на товари до дня Святого ВалентинаМаковецька, К.Р.; Кочевой, М.М.; Makovetska K.; Kochevoy, M.
2024Розвиток селища Доброслав в Одеській області із застосуванням маркетингу територійЛяхов, В.А.; Новак, Г.В.; Lyakhov, V.; Novak, H.
2024Сучасні маркетингові методи просування товаруЛаптєва, В.Р.; Стрій, Л.О.; Laptev, V.; Strii, L.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 308