Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 17.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2007Концептуальні особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2008Бонусні знижки у роздрібній торгівлі : проблеми обліку і оподаткування, можливості їх вирішенняШерер, І.Л.; Обнявко, О.В.; Шерер, И.Л.; Обнявко, А.В.; Sherer, I.; Obniavko, O.
2002Основні напрямки удосконалення управління формуванням витрат підприємствОбнявко, О.В.; Шерер, І.Л.; Обнявко, А.В.; Шерер, И.Л.; Obniavko, O.; Sherer, I.
2005Проблеми формування системи внутрішньогосподарського управлінняОбнявко, О.В.; Шерер, І.Л.; Обнявко, А.В.; Шерер, И.Л.; Obniavko, O.; Sherer, I.
2007Реформування маркетингової системи залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2008Формирование рынка гелиоэнергетического оборудования в УкраинеШкурупская, И.А.; Шкурупська, І.О.; Shkurupskaya, I.
2002Можливості розвитку та використання інформаційної моделі витрат підприємстваОбнявко, О.В.; Кубік, В.Д.; Обнявко, А.В.; Кубик, В.Д.; Obniavko, O.; Kubik, V.
2009Современные маркетинговые исследования профессиональных участников национального финансового рынка: научное видениеНовошинская, Л.В.; Новошинська, Л.В.; Novoshynska, L.
2007Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2008Формування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту в сучасних умовах УкраїниЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.