Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 145.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2014Використання сумісного аналізу для дослідження поведінки споживачів освітніх послугЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2014Сучасний стан і тенденції ринку освітніх послуг в Україні: статистичні оцінкиЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2013Оцінка ефективності маркетингової діяльності в сфері залізничних вантажних перевезеньЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2016Investigation of the influence of consumer behavior on the formation of integrated marketing communicationsLitovchenko, I.; Shkurupska, I.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Литовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.
2014Маркетингове забезпечення функціонування навчально-тренінгового підприємстваЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2010Маркетингові стратегічні рішення в страхових компаніяхРулінська, О.В.; Рулинская, О.В.; Rulinskaya, O.
2014Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послугЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2011Проблеми формування Одеського транспортного кластеруЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2014Интегрированные маркетинговые коммуникации предприятий на рынке гелиоэнергетического оборудованияШкурупская, И.А.; Шкурупська, І.О.; Shkurupskaya, I.
2014Інтегровані маркетингові комунікації підприємств на ринку геліоенергетичного обладнанняШкурупська, І.О.; Шкурупская, И.А.; Shkurupskaya, I.