Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 26.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2007Концептуальні особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2014Використання сумісного аналізу для дослідження поведінки споживачів освітніх послугЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2014Сучасний стан і тенденції ринку освітніх послуг в Україні: статистичні оцінкиЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2013Оцінка ефективності маркетингової діяльності в сфері залізничних вантажних перевезеньЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2014Маркетингове забезпечення функціонування навчально-тренінгового підприємстваЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2014Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послугЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2011Проблеми формування Одеського транспортного кластеруЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2007Реформування маркетингової системи залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2017Міжнародний досвід державної підтримки створення транспортно-логістичних центрівЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2016Упаковка як фактор впливу на рішення про покупку продукціїЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.