Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 18.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2016Investigation of the influence of consumer behavior on the formation of integrated marketing communicationsLitovchenko, I.; Shkurupska, I.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Литовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.
2016Субконтрактация: международный опыт примененияЛитовченко, И.Л.; Хмелярова, Я.А.; Литовченко, І.Л.; Хмелярова, Я.А.; Litovchenko, I.; Hmelyarova, Y.
2016The development of marketing communications under the influence of the Industry 4.0Shkurupska, I.; Litovchenko, I.; Шкурупська, І.О.; Литовченко, І.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, И.Л.
2015Дослідження поняття "субконтрактація" як сучасної форми виробничої коопераціїЛитовченко, І.Л.; Хмелярова, Я.А.; Литовченко, И.Л.; Хмелярова, Я.А.; Litovchenko, I.; Hmelyarova, Y.
2015Фактори конкурентоспроможності курортно-рекреаційних підприємств на ринку послугЛитовченко, І.Л.; Семенов, В.Ф.; Литовченко, И.Л.; Семёнов, В.Ф.; Litovchenko, I.; Semenov, V.
2014Исследование дуальности современного промышленного рынкаЛитовченко, И.Л.; Литовченко, І.Л.; Litovchenko, I.
2013Интегрированные маркетинговые коммуникации на рынке гелиоэнергетического оборудованияЛитовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Litovchenko, I.; Shkurupskaya, I.
2016PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладуЛитовченко, І.Л.; Жарська, І.О.; Литовченко, И.Л.; Жарская, И.А.; Lytovchenko, I.; Zharska, I.
2011Інтернет-маркетингЛитовченко, І.Л.; Литовченко, И.Л.; Litovchenko, I.
2015Формирование методического подхода к разработке интегрированных маркетинговых коммуникацийЛитовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Litovchenko, I.; Shkurupskaya, I.