Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 20.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2016Investigation of the influence of consumer behavior on the formation of integrated marketing communicationsLitovchenko, I.; Shkurupska, I.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Литовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.
2014Интегрированные маркетинговые коммуникации предприятий на рынке гелиоэнергетического оборудованияШкурупская, И.А.; Шкурупська, І.О.; Shkurupskaya, I.
2014Інтегровані маркетингові комунікації підприємств на ринку геліоенергетичного обладнанняШкурупська, І.О.; Шкурупская, И.А.; Shkurupskaya, I.
2015Розробка інтегрованих маркетингових комунікаційШкурупська, І.О.; Шкурупская, И.А.; Shkurupskaya, I.
2016The development of marketing communications under the influence of the Industry 4.0Shkurupska, I.; Litovchenko, I.; Шкурупська, І.О.; Литовченко, І.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, И.Л.
2017Тенденції розвитку маркетингових комунікацій під впливом промислової революції 4.0Шкурупська, І.О.; Шкурупская, И.А.; Shkurupska, I.
2013Интегрированные маркетинговые коммуникации на рынке гелиоэнергетического оборудованияЛитовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Litovchenko, I.; Shkurupskaya, I.
2008Формирование рынка гелиоэнергетического оборудования в УкраинеШкурупская, И.А.; Шкурупська, І.О.; Shkurupskaya, I.
2009Маркетинг инноваций на рынке гелиотехники в УкраинеШкурупская, И.А.; Шкурупська, І.О.; Shkurupskaya, I.
2018Implications of behavior evolution of Ukrainian internet consumers for integrated marketing communicationsShkurupska, I.; Шкурупська, І.О.