Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 13.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2018Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури стратегування та оцінки ефективностіАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyeva, N.; Zinkovska, D.
2018Specificity of the market of online marketing researches in UkraineEreshko, A.; Sotnikov, Y.
2018Перспективи використання маркетингових онлайн – досліджень в інноваційному розвитку економіки регіонуЄрешко, А.І.; Сотніков, Ю.М.; Ereshko, A.; Sotnikov, Y.
2019Экономика Украины в условиях транформационного кризисаКухарская, Н.А.; Кухарська, Н.О.; Kuharskaya, N.
2018Implications of behavior evolution of Ukrainian internet consumers for integrated marketing communicationsShkurupska, I.; Шкурупська, І.О.
2019Система маркетингових комунікацій закладу вищої освіти: поєднання «класичних» і «цифрових» інструментівЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2018Розвиток логістичного аутсорсингу в Україні: підвищення ефективності діяльності транспортних посередників на ринку ОдесиЖарська, І.О.; Zharska, I.
2018Методичні основи використання інноваційних методів при дослідженні впливу ринкового середовища на економіку підприємстваАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Andryeyeva, N.; Zinkovska, D.
2020Принципи організації маркетингових комунікацій ЗВО з абітурієнтами у мережі ІнтернетЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2020Закордонний досвід стратегічного планування регіонального розвиткуКухарська, Н.О.; Kuharskaya, N.