Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 11.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2016Використання методів маркетингового аудиту при прийнятті стратегічних рішень на підприємствахАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyeva, N.; Zinkovska, D.
2016Імплементація норм і стандартів ЄС в агропромислову сферу України в контексті підвищення її міжнародної конкурентоспроможностіАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyeva, N.; Zinkovska, D.
2018Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури стратегування та оцінки ефективностіАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyeva, N.; Zinkovska, D.
2015Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства: сучасний погляд на проблематикуАндрєєва, Н.М.; Андреева, Н.Н.; Andryeyeva, N.
2017Аналітичний інструментарій оцінки маркетингової політики у сфері ризик-менеджменту агропромислових підприємств УкраїниАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyevа, N.; Zinkovska, D.
2015Маркетинговий аудит: систематика складових та класифікація форм (видів) впровадженняАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyeva, N.; Zinkovskа, D.
2018Методичні основи використання інноваційних методів при дослідженні впливу ринкового середовища на економіку підприємстваАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Andryeyeva, N.; Zinkovska, D.
2019Маркетинг: виклики та рішення-
2016Необхідність застосування маркетингового аудиту в діяльності підприємстваЗіньковська, Д.В.; Зиньковская, Д.В.; Zinkovska, D.
2016Маркетинговий аудит та інституційне забезпечення у системі просування органічної продукції українських товаровиробниківАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyevа, N.; Zinkovska, D.