Кафедра маркетингу та міжнародної логістики : [303] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 303
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2024Засади формування маркетингової стратегії підприємстваТарасова, К.І.; Кльован, Б.О.; Tarasova, K.; Klovan, B.
2024Інноваційні стратегії маркетингу для підвищення конкурентоспроможності туристичних дестинаційТарасова, К.І.; Жикова, І.С.; Tarasova, K.; Zhykova, I.
2024Математико-статистичні методи в логістичній діяльності підприємстваКовальов, А.І.; Тарасова, К.І.; Скарженець, П.О.; Kovalev, A.; Tarasova, K.; Skarzhenets, Р.
2024Сучасні маркетингові стратегії підприємств: тенденції 2024Тарасова, К.І.; Сало, Я.В.; Новак, Г.В.; Tarasova, K.; Salo, Ya.; Novak, H.
2024Вплив персоналізованого ціноутворення на споживацьку поведінкуСаєнсус, М.А.; Беспалов, В.М.; Кочевой, М.М.; Тарасова, К.І.; Saiensus, M.; Bespalov, V.; Kochevoy, M.; Tarasova, K.
2024Математико-статистичні методи в логістичній діяльності підприємстваКовальов, А.І.; Тарасова, К.І.; Скарженець, П.О.; Kovalev, A.; Tarasova, K.
2024SEO аналіз сайту університету за допомогою AhrefsПанаєт, О.В.; Сало, Я.В.; Panaet, O.; Salo, Ya.
2024Цінова стратегія компанії «Adobe Systems»Панаєт, О.В.; Кочевий, М.М.; Panayet O.; Kochevoy, M.
2024Маркетингове дослідження аналізу споживацьких проблем на українському ринку в умовах війниОзарінська, А.В.; Новак, А.В.; Ozarinska A.; Novak, H.
2024Застосування маркетингу території в селі Курісове Одеської областіОзарінська, А.В.; Новак, А.В.; Ozarinska A.; Novak, H.
2024Відео в маркетингуНаконечна, О.В.; Стрій, Л.О.; Nakonechna, O.; Strii, L.
2024Роль маркетингових досліджень в діяльності підприємстваМельничук, О.А.; Новак, Г.В.; Melnychuk, O.; Novak, H.
2024Дослідження динаміки цін на товари до дня Святого ВалентинаМаковецька, К.Р.; Кочевой, М.М.; Makovetska K.; Kochevoy, M.
2024Розвиток селища Доброслав в Одеській області із застосуванням маркетингу територійЛяхов, В.А.; Новак, Г.В.; Lyakhov, V.; Novak, H.
2024Сучасні маркетингові методи просування товаруЛаптєва, В.Р.; Стрій, Л.О.; Laptev, V.; Strii, L.
2024Оптимізація логістичних процесів у ланцюгах поставокКрюковська, С.О; Обнявко, О.В.; Kryukovskaya, S.; Obniavko, O.
2024Організація маркетингового менеджменту на торгівельному підприємствіПознякова, А.С.; Тарасова, К.І.; Poznyakova, A.; Tarasova, K.
2024Роль виставок у просуванні та маркетингу продуктів та послугКрюковська, С.О.; Новак, Г.В.; Kryukovskaya, S.; Novak, H.
2024Сутність і складові процесу контролю маркетингової діяльностіКрамчанінова, А.О.; Новак, Г.В.; Kramchaninova, A.; Novak, H.
2024Теоретичні засади маркетингового менеджментуКриворот, Є.О.; Новак, Г.В.; Kryvorot, E.; Novak, H.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 303