Кафедра маркетингу та міжнародної логістики : [310] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 310
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2024Розвиток селища Доброслав в Одеській області із застосуванням маркетингу територійЛяхов, В.А.; Новак, Г.В.; Lyakhov, V.; Novak, H.
2024Сучасні маркетингові методи просування товаруЛаптєва, В.Р.; Стрій, Л.О.; Laptev, V.; Strii, L.
2024Оптимізація логістичних процесів у ланцюгах поставокКрюковська, С.О; Обнявко, О.В.; Kryukovskaya, S.; Obniavko, O.
2024Організація маркетингового менеджменту на торгівельному підприємствіПознякова, А.С.; Тарасова, К.І.; Poznyakova, A.; Tarasova, K.
2024Роль виставок у просуванні та маркетингу продуктів та послугКрюковська, С.О.; Новак, Г.В.; Kryukovskaya, S.; Novak, H.
2024Сутність і складові процесу контролю маркетингової діяльностіКрамчанінова, А.О.; Новак, Г.В.; Kramchaninova, A.; Novak, H.
2024Теоретичні засади маркетингового менеджментуКриворот, Є.О.; Новак, Г.В.; Kryvorot, E.; Novak, H.
2024Система управління якості товаруКравцова, В.В.; Новак, Г.В.; Kravtsova, V.; Novak, H.
2024Ціна як інструмент маркетингової цінової політики. Склад та структура ціни.Костенко, О.В.; Кочевой, М.М.; Kostenko, O.; Kochevoy, M.
2024Тизерна реклама невід’ємна складова сучасної рекламної стратегіїКостенко, О.В.; Стрій, Л.О.; Kostenko, O.; Strii, L.
2024Важливість реагування на негативні відгуки для успіху компаніїКопильченко, Я.О.; Стрій, Л.О.; Kopilchenko, Ya.; Strii, L.
2024Методи розробки фірмового стилю товаруКопильченко, Я.О.; Сало, Я.В.; Kopilchenko, Ya.; Salo, Ya.
2024Сучасні тренди інтернет-маркетингуКовальчук, Г.В.; Стрій, Л.О.; Kovalchuk, G.; Strii, L.
2024Роль маркетингової товарної політики в контексті розвитку бізнесуКобзар, А.С.; Сало, Я.В.; Kobzar, A.; Salo, Ya.
2024Сучасні маркетингові стратегії підприємств: тенденції 2024Тарасова, К.І.; Сало, Я.В.; Новак, Г.В.; Tarasova, K.; Salo, Ya.; Novak, H.
2024Державне регулювання цінКобзар, А.С.; Кочевой, М.М.; Kobzar, A.; Kochevoy, M.
2024Ціноутворення на основі витратКлейнер, І.А.; Новак, Г.В.; Kleiner, I.; Novak, H.
2024Вплив маркетингових досліджень на збільшення продажів сайтуКириченко, І.; Новак, Г.В.; Kirichenko, I.; Novak, H.
2024Особливості просування українських брендівКарапіра, О.О.; Сало, Я.В.; Karapira, O.; Salo, Ya.
2024Вплив маркетингової політики ціноутворення на поведінку споживачаКарапіра, О.О.; Кочевой, М.М.; Karapira, O.; Kochevoy, M.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 310