Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2041
Title: | Використання методу головних компонент для визначення рівня сталості енергетичного господарства загальноосвітніх шкіл |
Other Titles: | Использование метода главных компонент для определения уровня устойчивости энергетического хозяйства общеобразовательных школ Using the principal components method for determination of sustainability level for scholl energy |
Authors: | Пудичева, Г.О. Пудычева, Г.А. Pudycheva, G. |
Citation: | Пудичева Г. О. Використання методу головних компонент для визначення рівня сталості енергетичного господарства загальноосвітніх шкіл / Г. О. Пудичева // Вісник Дніпропетровського університету. – 2014. - №10/1. – Т. 22. – Вип. 8(1). – С. 145-151. |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | ДНУ ім. Олеся Гончара |
Keywords: | метод головних компонент латентний показник сталий розвиток складові сталого розвитку ранжування метод главных компонент латентный показатель устойчивое развитие составляющие устойчивого развития ранжирование principal component analysis latent index sustainable development components of sustainable development ranking |
Abstract: | У статті проведено оцінку сталого розвитку та його складових для енергетичного господарства загальноосвітніх шкіл за допомогою методу головних компонент. В статье проведена оценка устойчивого развития и его составляющих для энергетического хозяйства общеобразовательных школ с помощью метода главных компонент. The article presents the assessment of sustainable development and its components for public school energy sector through principal component analysis. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2041 |
Appears in Collections: | Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Використання методу головних компонент для визначення рівня сталості енергетичного господарства загальноосвітніх шкіл.pdf | 247,65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.