Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2127
Назва: Проблеми кон’юнктурних досліджень ринків товарів та послуг в Україні
Інші назви: Проблемы конъюнктурных исследований рынков товаров и услуг в Украине
Problems of conjuncture studies of goods and services markets in Ukraine
Бібліографічний опис: Проблеми кон’юнктурних досліджень ринків товарів та послуг в Україні: монографія / під науковим керівництвом д.е.н., професора А. І. Ковальова. – Одеса: Атлант, 2010. – 266 с.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Атлант
Ключові слова: ринок
кон’юнктура
ринкова пропозиція
ринковий попит
ринок послуг
товарний ринок
кон’юнктурні показники
потенціал ринку
інновації
управління
рынок
конъюнктура
рыночное предложение
рыночный спрос
рынок услуг
товарный рынок
конъюнктурные показатели
потенциал рынка
инновации
управление
market
conjuncture
market supply
market demand
services market
commodity market
market indicators
market potential
innovations
management
Короткий огляд (реферат): Основним результатом дослідження є вивчення особливостей ситуації на ринках товарів та послуг України та її регіонів, розробка рекомендацій щодо вдосконалення кон’юнктурної роботи. В монографії теоретично обґрунтуванні та розроблені методичні рекомендації щодо організації досліджень кон'юнктури, оцінювання потенціалу та основних пропорцій ринків товарів та послуг. Наукова новизна одержаних результатів полягає в подальшому розвитку теоретичних положень і практичних засад оцінювання й прогнозування кон'юнктури ринків окремих видів товарів та послуг для оптимізації прийняття управлінських рішень за умов стихійності та випадкової дії ринкових чинників. Уточнено поняття «кон'юнктура ринку», «ризик», «невизначеність». Відпрацьована класифікація кон’юнктурних показників та методів аналізу економічної кон'юнктури. Узагальнено порядок організації кон'юнктурних досліджень ринків товарів та послуг. Набули подальшого розвитку методичні положення щодо аналізу, оцінки й прогнозування основних показників кон'юнктури окремих товарних ринків та ринків послуг. Видання призначене для фахівців, аспірантів, магістрантів та студентів.
Основным результатом исследования является изучение ситуации на рынках товаров и услуг Украины и ее регионов, разработка рекомендаций по совершенствованию конъюнктурной работы. В монографии теоретически обоснованы и разработаны методические рекомендации по организации конъюнктурных исследований, оценке потенциала и основных пропорций рынков товаров и услуг. Научная новизна исследования заключается в дальнейшем развитии теоретических положений и практических основ оценки и прогнозирования конъюнктуры рынков отдельных видов товаров и услуг для оптимизации принятия управленческих решений в условиях стихийности и воздействия рыночных факторов. Уточнено понятие «конъюнктура рынка», «риск», «неопределенность». Отработанна классификация конъюнктурных показателей и методов анализа экономической конъюнктуры. Обобщено порядок организации конъюнктурных исследований рынков товаров и услуг. Получили дальнейшее развитие методические положения по анализу, оценке и прогнозированию основных показателей конъюнктуры отдельных товарных рынков и рынков услуг. Издание предназначено для специалистов, аспирантов, магистрантов и студентов.
The main result of the study is to investigate the situation on the markets of goods and services of Ukraine and its regions, development of recommendations on improvement of market intelligence. The monograph is theoretically proved and developed recommendations on the organization of market research, capacity assessment and the basic proportions of the markets of goods and services. Scientific novelty of research consists in the further development of theoretical principles and practical framework for assessing and forecasting the market of certain goods and services to optimize decision-making in conditions of spontaneous and impact of market factors. The notion of "market", "risk", "uncertainty". Spent classification of conjunctural indicators and methods of analysis of the economic situation. Summarizes the organization of market research of markets of goods and services. Received further development of methodologies for the analysis, assessment and forecasting of key indicators of the situation with the individual commodity markets and services markets. The publication is intended for professionals, graduate students, undergraduates and students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2127
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.