Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2134
Назва: Роль маркетингових досліджень у діяльності туристичних підприємств
Інші назви: Роль маркетинговых исследований в деятельности туристических предприятий
The role of marketing research activities in tourism enterprises
Автори: Ухлічєва, І.В.
Ухличева, И.В.
Ukhlicheva, I.
Бібліографічний опис: Ухлічєва І. В. Роль маркетингових досліджень у діяльності туристичних підприємств / І. В. Ухлічєва, Н. Ю. Козловська // Індустрія гостинності у країнах Европи. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції (16-18 грудня 2010 р.). – Сімферополь: ВіТроПринт, 2010. – С. 16–17.
Дата публікації: 2010
Видавництво: ВіТроПринт
Ключові слова: туризм
маркетинг
маркетингові дослідження
туризм
маркетинг
маркетинговые исследования
tourism
marketing
marketing research
Короткий огляд (реферат): Розробка комплексного підходу до розв’язання проблемних питань маркетингових досліджень у діяльності туристичних підприємств має велике теоретичне і практичне значення для визначення й обґрунтування шляхів найбільш ефективного розвитку туристичних послуг в Україні. У статті розглянуто маркетингові дослідження на рівні туристичного підприємства та виявлено основні аспекти цього виду маркетингової діяльності.
Разработка комплексного подхода к решению проблемных вопросов маркетинговых исследований в деятельности туристических предприятий имеет большое теоретическое и практическое значение для определения и обоснования путей наиболее эффективного развития туристических услуг в Украине. В статье рассмотрены маркетинговые исследования на уровне туристического предприятия и выявлены основные аспекты этого вида маркетинговой деятельности.
Development of an integrated approach to addressing problems of marketing research activities in tourism enterprises is of great theoretical and practical significance for the definition and how best to justify the development of tourist services in Ukraine. The article describes the market research at tourist enterprise and identified the main aspects of this type of marketing activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2134
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.