Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2136
Title: Роль брендінгу в просуванні та посиленні конкурентоспроможності туристичних послуг
Other Titles: Роль брендинга в продвижении и усилении конкурентоспособности туристических услуг
Role of the branding in promoting and strengthening the competitiveness of tourism services
Authors: Ухлічєва, І.В.
Ухличева, И.В.
Ukhlicheva, I.
Citation: Ухлічєва І. В. Роль брендінгу в просуванні та посиленні конкурентоспроможності туристичних послуг / І. В. Ухлічєва, Г. Літовка // Збірник наукових робіт за підсумками студентської наукової конференції «Минуле, сучасне, майбутне». – Одеса: Атлант, 2014. – Вип. 4. – Т. 1. – С. 239-243.
Issue Date: 2014
Publisher: Атлант
Keywords: туризм
туристичні послуги
брендінг
конкурентоспроможність
туризм
туристические услуги
брендинг
конкурентоспособность
tourism
tourist services
branding
competitiveness
Abstract: Загострення конкурентної боротьби між підприємствами індустрії туризму активізує проблему пошуку ефективних методів і шляхів формування конкурентних переваг, що дозволяють їм більш чітко позиціонуватися на ринку туристських послуг. Усе це вимагає від підприємств туристичної індустрії застосування особливих методів просування, спрямованих на усвідомлене формування бренда, що відбиває унікальність і цінність власних туристичних продуктів і послуг.
Обострение конкурентной борьбы между предприятиями индустрии туризма активизирует проблему поиска эффективных методов и путей формирования конкурентных преимуществ, позволяющих им более четко позиционироваться на рынке туристских услуг. Все это требует от предприятий туристической индустрии применения особых методов продвижения, направленных на осознанное формирование бренда, который отражает уникальность и ценность собственных туристических продуктов и услуг.
Increased competition between enterprises of the tourism industry activates the problem of finding effective methods how to build competitive advantage, allowing them to more clearly position itself in the market of tourist services. All of this requires enterprises tourism industry to apply special methods of promotion, aimed at building brand conscious, which reflects the uniqueness and value of their own tourism products and services.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2136
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.