Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2137
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУхличева, И.В.-
dc.contributor.authorУхлічєва, І.В.-
dc.contributor.authorUkhlicheva, I.-
dc.date.accessioned2014-08-20T11:54:58Z-
dc.date.available2014-08-20T11:54:58Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationУхличева И. В. Проблемы стратегического управления предприятиями туристического бизнеса в Украине / И. В. Ухличева, Ю. О. Ковалева // Організація діяльності підприємств туристичної індустрії в умовах інтеграційних процесів: Міжнар. наук.-практ. конф. (2013 р., 16-18 квітня). – Тернопіль-Форос, 2013. – С. 293–294.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2137-
dc.description.abstractВ современных условиях для успешной деятельности туристических предприятий особую практическую значимость приобретает эффективная система управления, организованная так, чтобы дать возможность своевременно и быстро принимать релевантные управленческие решения, используя при этом минимальный набор подсистем, методов и инструментов управления. В статье рассмотрены современные подходы в управлении туристическими предприятиями и выделены инструменты стратегического управления компанией, повышающие ее конкурентоспособность.ru_RU
dc.description.abstractУ сучасних умовах для успішної діяльності туристичних підприємств особливу практичну значимість набуває ефективна система управління, організована так, щоб дати можливість своєчасно і швидко приймати релевантні управлінські рішення, використовуючи при цьому мінімальний набір підсистем, методів та інструментів управління. У статті розглянуті сучасні підходи в управлінні туристичними підприємствами і виділені інструменти стратегічного управління компанією, що підвищують її конкурентоспроможність.-
dc.description.abstractIn modern conditions for the success of tourism enterprises particular practical importance is the efficient management system, organized so as to enable timely and relevant to make quick management decisions, using the minimum set of subsystems, management methods and tools. The article discusses current approaches in the management of tourism enterprises and strategic management tools highlighted by enhancing its competitiveness.-
dc.language.isoruru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectстратегическое управлениеru_RU
dc.subjectменеджментru_RU
dc.subjectценовая политикаru_RU
dc.subjectстратегияru_RU
dc.subjectконкурентоспособностьru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectстратегічне управлінняru_RU
dc.subjectменеджментru_RU
dc.subjectцінова політикаru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjecttourismru_RU
dc.subjectstrategic managementru_RU
dc.subjectmanagementru_RU
dc.subjectpricingru_RU
dc.subjectstrategyru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.titleПроблемы стратегического управления предприятиями туристического бизнеса в Украинеru_RU
dc.title.alternativeПроблеми стратегічного управління підприємствами туристичного бізнесу в Україніru_RU
dc.title.alternativeProblems of strategic business management of tourism in Ukraineru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.