Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2142
Назва: Упаковка як елемент бренду
Інші назви: Упаковка как элемент бренда
Packaging as an element of the brand
Автори: Ухлічєва, І.В.
Ухличева, И.В.
Ukhlicheva, I.
Бібліографічний опис: Ухлічєва І. В. Упаковка як елемент бренду / І. В. Ухлічєва // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2003. – Вип. 15. – С. 300-304.
Дата публікації: 2003
Видавництво: Одеський державний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
брендинг
товар
маркетингові інструменти
маркетинг
брендинг
товар
маркетинговые инструменты
marketing
branding
product
marketing tools
Короткий огляд (реферат): В рамках даної статті критично проаналізовані пов’язані з упаковкою інструменти брендинга, що можуть використовувати у своїй практиці українські виробники. Розроблено рекомендації компаніям-виробникам щодо поліпшення підходів до брендінгу товарів на підставі упаковки.
В рамках данной статьи критически проанализированы связанные с упаковкой инструменты брендинга, которые могут использовать в своей практике украинские производители. Разработаны рекомендации для компаний-производителей по улучшению подходов к брендингу товаров на основании упаковки.
The article deals with a critical analysis of the branding instruments connected with packing. These instruments can be used by the Ukrainian producers in their practice. Recommendations for producing companies as to improving approaches to goods branding on the basis of packing are worked out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2142
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Упаковка як елемент бренду.pdf3,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.