Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2143
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУхлічєва, І.В.-
dc.contributor.authorЖупаненко, А.В.-
dc.contributor.authorУхличева, И.В.-
dc.contributor.authorЖупаненко, А.В.-
dc.contributor.authorUkhlicheva, I.-
dc.contributor.authorZhupanenko, A.-
dc.date.accessioned2014-08-20T13:20:08Z-
dc.date.available2014-08-20T13:20:08Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationУхлічєва І. В. Стратегії цінової політики як метод підвищення конкурентоспроможності туристичних фірм / І. В. Ухлічєва, А. В. Жупаненко // Індустрія гостинності у країнах Европи: Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції (16-18 грудня 2010 р.). – Сімферополь: ВіТроПринт, 2010. – С. 137-139.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2143-
dc.description.abstractВ умовах ринкової економіки комерційний успіх будь-якого туристичного підприємства багато в чому залежить від правильно обраної стратегії і тактики ціноутворення на товари і послуги. У статті розглянуті найбільш поширені в індустрії туризму стратегії ціноутворення, а також проаналізовано ефективність їх використання на практиці і виділені основні переваги і недоліки.ru_RU
dc.description.abstractВ условиях рыночной экономики коммерческий успех любого туристического предприятия во многом зависит от правильно выбранной стратегии и тактики ценообразования на товары и услуги. В статье рассмотрены наиболее распространенные в индустрии туризма стратегии ценообразования, а также проанализирована эффективность их использования на практике и выделены основные преимущества и недостатки.-
dc.description.abstractIn a market economy, the commercial success of any tourism enterprise largely depends on the correct strategy and tactics of pricing for goods and services. The article describes the most common in the travel industry pricing strategies, as well as analyzed the effectiveness of their use in practice and highlights the major advantages and disadvantages.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВіТроПринтru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectцінова політикаru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectконкурентноспроможністьru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectценовая политикаru_RU
dc.subjectстратегияru_RU
dc.subjectконкурентоспособностьru_RU
dc.subjecttourismru_RU
dc.subjectpricing strategyru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectstrategyru_RU
dc.titleСтратегії цінової політики як метод підвищення конкурентоспроможності туристичних фірмru_RU
dc.title.alternativeСтратегии ценовой политики как метод повышения конкурентоспособности туристических фирмru_RU
dc.title.alternativePricing policy strategy as a method of improving the competitiveness of tourism firmsru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.