Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2145
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДавыденко, И.В.-
dc.contributor.authorДавиденко, І.В.-
dc.contributor.authorDavydenko, I.-
dc.date.accessioned2014-08-21T10:28:59Z-
dc.date.available2014-08-21T10:28:59Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДавыденко И. В. Пути формирования бренда туристической дестинации / И. В. Давыденко // Инновационные подходы к решению актуальных проблем сферы сервиса и услуг: Сб. научн. статей. – Киров: ООО «Экспересс Принт», 2012. – Вып. 5. - С. 29-38.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2145-
dc.description.abstractРассмотрены основы и подходы к формированию бренда туристической дестинации, выделены стратегические преимущества использования брендинга территорий. Проанализированы существующие подходы создания брендов, приведены примеры формирования успешных брендов туристических дестинаций.ru_RU
dc.description.abstractРозглянуто основи та підходи до формування бренду туристичної дестинації, виділені стратегічні переваги використання брендингу територій. Проаналізовано існуючі підходи створення брендів, наведені приклади формування успішних брендів туристичних дестинацій.-
dc.description.abstractArticle describes the framework and approaches to creating a tourist destination brand, highlighted the strategic advantages of branding areas. Were analyzed existing approaches build brands, examples of successful brands formation tourist destinations.-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherООО «Экспересс Принт»ru_RU
dc.subjectтуризм и рекреацияru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectтуристическая дестинацияru_RU
dc.subjectпостроение брендаru_RU
dc.subjectтуристопотокru_RU
dc.subjectтуризм та рекреаціяru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectтуристична дестинаціяru_RU
dc.subjectпобудова брендуru_RU
dc.subjectтуристопотікru_RU
dc.subjecttourism and recreationru_RU
dc.subjectbrandru_RU
dc.subjecttourist destinationru_RU
dc.subjectbrand buildingru_RU
dc.subjectthe tourist flowru_RU
dc.titleПути формирования бренда туристической дестинацииru_RU
dc.title.alternativeШляхи формування бренду туристичної дестинаціїru_RU
dc.title.alternativeWays of formation of tourist destination’s brandru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пути формирования бренда туристической дестинации.pdf228,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.