Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2183
Title: Сучасні тенденції розвитку інноваційної діяльності вищої школи
Other Titles: Современные тенденции развития инновационной деятельности высшей школы
Modern tendencies of innovative activity development of higher school
Authors: Павлова, Т.В.
Котова, І.М.
Павлова, Т.В.
Котова, И.Н.
Pavlova, T.
Kotova, I.
Citation: Павлова Т. В. Сучасні тенденції розвитку інноваційної діяльності вищої школи / Т. В. Павлова, І. М. Котова // Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики: матеріали ІІІ Міжнародної наук.-практ. конференції (18 – 19 вересня 2014 р.). – Одеса, 2014. – С. 43-44.
Issue Date: 2014
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: світова фінансова криза
науково-технічний комплекс країни
інноваційна політика
мировой финансовый кризис
научно-технический комплекс страны
инновационная политика
the global financial crisis
scientific and technical complex of the country
innovation policy
Abstract: У статті аналізується формування і реалізація повного інноваційного циклу в освітній і науковій сферах як бази для підготовки нового покоління висококваліфікованих фахівців і розвитку інтелектуального потенціалу вищої школи.
В статье анализируется формирование и реализация полного инновационного цикла в образовательной и научной сферах как базы для подготовки нового поколения высококвалифицированных специалистов и развитию интеллектуального потенциала высшей школы.
Formation and implementation of the full innovation cycle in the educational and scientific spheres as bases for preparation of new generation of highly qualified specialists and development of intellectual potential of higher school are analyzed in the article.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2183
Appears in Collections:Кафедра економіки, права та управління бізнесом
Кафедра статистики та математичних методів в економіці



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.