Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2209
Title: | Возможность и границы использования различных источников финансирования высшего образования |
Other Titles: | Можливість і межа використання різних джерел фінансування вищої освіти Possibility and scopes of using the different sourcings of higher education |
Authors: | Королева, Т.С. Корольова, Т.С. Korolova, T. |
Citation: | Королева Т. С. Возможность и границы использования различных источников финансирования высшего образования / Т. С. Королева // Проблеми формування ринкового середовища: Матеріали підсумк. наук. - практ. конф. (Одеса, 7-9 лютого 1995). – Одесса, 1995. – С. 35. |
Issue Date: | 1995 |
Publisher: | Одесский государственный экономический университет |
Keywords: | рыночные отношения платное обучение образовательные услуги коммерциализация высшего образования ринкові стосунки платне навчання освітні послуги комерціалізація вищої освіти market relations requiring teaching payment educational services commercialization of higher education |
Abstract: | В статье проанализирована возможность и границы использования различных источников финансирования высшего образования, введение платного обучения и образовательных услуг. У статті проаналізована можливість та шляхи використання різних джерел фінансування вищої освіти, введення платного навчання і освітніх послуг. Possibility and scopes of using the different sourcings of higher education, introduction of the requiring payment teaching and educational services are analyzed in the article. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2209 |
Appears in Collections: | Кафедра статистики та математичних методів в економіці |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Возможность и границы использования различных источников финансирования высшего образования.pdf | 187,93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.