Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2227
Назва: | Концепція інформаційно-освітнього середовища: підхід до розробки структури |
Інші назви: | Концепция информационно-образовательной среды: подход к разработке структуры The concept of information-educational environment: an approach to designing patterns |
Автори: | Ясинська, С.Ю. Вакула, А.Ю. Ясинская, С.Ю. Вакула, А.Ю. Jasyns’ka, S. Vakula, A. |
Бібліографічний опис: | Ясинська С. Ю. Концепція інформаційно-освітнього середовища: підхід до розробки структури / С. Ю. Ясинська, А. Ю. Вакула // Гармонізація суспільства – новітній напрямок розвитку держави : Всеукр. наук. конф. аспірантів та молодих вчених (25 березня 2014 р.). — Одеса, 2014. — С. 22-29. |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | інформаційно-освітнє середовище вищий навчальний заклад інформаційні технології концептуальний підхід освітній процес информационно-образовательная среда высшее учебное заведение информационные технологии концептуальный подход образовательный процесс informational and educational environment higher education information technology conceptual approach the educational process |
Короткий огляд (реферат): | Розглядається концептуальний підхід до побудови інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу сучасного типу. Передбачається, що отримані результати можуть бути покладені в основу застосування нових інформаційних технологій в освітньому процесі. Рассматривается концептуальный подход к построению информационно-образовательной среды вуза современного типа. Предполагается, что полученные результаты будут положены в основу применения новых информационных технологий в образовательном процессе. Current state of research and development in the field of building information and educational environments. We consider the conceptual approach to the construction of educational environment of the modern university types. The results can be the basis for the application of new information technologies in the educational process. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2227 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Концепція інформаційно-освітнього середовища підхід до розробки структури.pdf | 584,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.