Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/223
Назва: Значення сенсорних досліджень у маркетинговій політиці виробників харчових продуктів
Автори: Кунділовська, Т.А.
Кундиловская, Т.А.
Kundilovskaya, T.
Бібліографічний опис: Кундiловська Т. А. Значення сенсорних досліджень у маркетинговій політиці виробників харчових продуктів/ Т. А. Кундiловська, Н. Ю. Семенова // Вiсник соцiально-економiчних дослiджень: збiрник наукових праць/ в.о. М-во освiти i науки, молодi та спорту України.- Одеса: ОДЕУ. - 2010. - Вип. 40.- С. 72-79.
Дата публікації: 2010
Видавництво: ОДЕУ
Ключові слова: сенсорний аналіз
маркетингова політика
конкурентоспроможність
молочний шоколад
сенсорный анализ
маркетинговая политика
конкурентоспособность
молочный шоколад
sensory analysis
marketing policy
competitiveness
milk chocolate
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті перспективи використання методів сенсорного аналізу для оптимізації маркетингової політики виробників харчових продуктів. Проведено моделювання процесу розрахунку конкурентоспроможності та визначення конкурентного потенціалу молочного шоколаду вітчизняних виробників.
В статье рассмотрены перспективы использования методов сенсорного анализа для оптимизации маркетинговой политики производителей пищевых продуктов. Провели моделирование процесса расчета конкурентоспособности и определение конкурентного потенциала молочного шоколада отечественных производителей.
The article examines the outlook of using sensory analysis methods to optimize articles of food producers’ marketing policy. Modeling of competitiveness calculation process and determination of competitive potential of milk chocolate produced domestically have been conducted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/223
Розташовується у зібраннях:Випуск 40
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.