Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/223
Title: Значення сенсорних досліджень у маркетинговій політиці виробників харчових продуктів
Authors: Кунділовська, Т.А.
Кундиловская, Т.А.
Kundilovskaya, T.
Citation: Кундiловська Т. А. Значення сенсорних досліджень у маркетинговій політиці виробників харчових продуктів/ Т. А. Кундiловська, Н. Ю. Семенова // Вiсник соцiально-економiчних дослiджень: збiрник наукових праць/ в.о. М-во освiти i науки, молодi та спорту України.- Одеса: ОДЕУ. - 2010. - Вип. 40.- С. 72-79.
Issue Date: 2010
Publisher: ОДЕУ
Keywords: сенсорний аналіз
маркетингова політика
конкурентоспроможність
молочний шоколад
сенсорный анализ
маркетинговая политика
конкурентоспособность
молочный шоколад
sensory analysis
marketing policy
competitiveness
milk chocolate
Abstract: У статті розглянуті перспективи використання методів сенсорного аналізу для оптимізації маркетингової політики виробників харчових продуктів. Проведено моделювання процесу розрахунку конкурентоспроможності та визначення конкурентного потенціалу молочного шоколаду вітчизняних виробників.
В статье рассмотрены перспективы использования методов сенсорного анализа для оптимизации маркетинговой политики производителей пищевых продуктов. Провели моделирование процесса расчета конкурентоспособности и определение конкурентного потенциала молочного шоколада отечественных производителей.
The article examines the outlook of using sensory analysis methods to optimize articles of food producers’ marketing policy. Modeling of competitiveness calculation process and determination of competitive potential of milk chocolate produced domestically have been conducted.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/223
Appears in Collections:Випуск 40
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.