Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/223
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКунділовська, Т.А.-
dc.contributor.authorКундиловская, Т.А.-
dc.contributor.authorKundilovskaya, T.-
dc.date.accessioned2013-02-12T12:15:11Z-
dc.date.available2013-02-12T12:15:11Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКундiловська Т. А. Значення сенсорних досліджень у маркетинговій політиці виробників харчових продуктів/ Т. А. Кундiловська, Н. Ю. Семенова // Вiсник соцiально-економiчних дослiджень: збiрник наукових праць/ в.о. М-во освiти i науки, молодi та спорту України.- Одеса: ОДЕУ. - 2010. - Вип. 40.- С. 72-79.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/223-
dc.description.abstractУ статті розглянуті перспективи використання методів сенсорного аналізу для оптимізації маркетингової політики виробників харчових продуктів. Проведено моделювання процесу розрахунку конкурентоспроможності та визначення конкурентного потенціалу молочного шоколаду вітчизняних виробників.ru_RU
dc.description.abstractВ статье рассмотрены перспективы использования методов сенсорного анализа для оптимизации маркетинговой политики производителей пищевых продуктов. Провели моделирование процесса расчета конкурентоспособности и определение конкурентного потенциала молочного шоколада отечественных производителей.-
dc.description.abstractThe article examines the outlook of using sensory analysis methods to optimize articles of food producers’ marketing policy. Modeling of competitiveness calculation process and determination of competitive potential of milk chocolate produced domestically have been conducted.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОДЕУru_RU
dc.subjectсенсорний аналізru_RU
dc.subjectмаркетингова політикаru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectмолочний шоколадru_RU
dc.subjectсенсорный анализru_RU
dc.subjectмаркетинговая политикаru_RU
dc.subjectконкурентоспособностьru_RU
dc.subjectмолочный шоколадru_RU
dc.subjectsensory analysisru_RU
dc.subjectmarketing policyru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectmilk chocolateru_RU
dc.titleЗначення сенсорних досліджень у маркетинговій політиці виробників харчових продуктівru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 40
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.