Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2289
Назва: Ринки туристичних послуг: стан і тенденції розвитку
Інші назви: Рынки туристических услуг: состояние и тенденции развития
The market of tourist services: state and development trends
Автори: Герасименко, В.Г.
Галасюк, С.С.
Нездоймінов, С.Г.
Давиденко, І.В.
Гусєва, О.В.
Єгупова, І.М.
Бортник, Л.В.
Галасюк, К.А.
Герасименко, В.Г.
Галасюк, С.С.
Нездойминов, С.Г.
Давыденко, И.В.
Гусева, О.В.
Егупова, И.Н.
Бортник, Л.В.
Галасюк, Е.А.
Gerasimenko, V.
Galasyuk, S.
Nezdoyminov, S.
Davydenko, I.
Gusyeva, O.
Yegupova, I.
Bortnyk, L.
Galasyuk, K.
Бібліографічний опис: Герасименко В. Г. Ринки туристичних послуг: стан і тенденції розвитку: монографія / В. Г. Герасименко, С. С. Галасюк, С. Г. Нездойминов [та інші]. – Одеса: Астропринт, 2013. – 304 с.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Астропринт
Ключові слова: ринок
види ринків
туристичні послуги
тенденції розвитку
рынок
виды рынков
туристические услуги
тенденции развития
market
types of the markets
tourist services
development tendencies
Короткий огляд (реферат): У монографії розглянуто теоретичні засади формування ринку як економічної основи розвитку сфери туристичних послуг, обґрунтовано принципи його ідентифікації та структуризації, проаналізовано підходи до виділення певних спеціалізованих туристичних ринків та визначено їх специфічні ознаки, здійснено всебічний аналіз сучасного стану, проблем та тенденцій розвитку окремих спеціалізованих ринків.
В монографии рассмотрены теоретические основы формирования рынка как экономической основы развития сферы туристических услуг, обоснованы принципы его идентификации и структуризации, проанализированы подходы к выделению определенных специализированных туристических рынков и определены их специфические признаки, осуществлен всесторонний анализ современного состояния, проблем и тенденций развития отдельных специализированных рынков.
In the monograph theoretical basics of formation of the market as economic basis of development of the sphere of tourist services are covered, the principles of its identification and structurization are proved, approaches to allocation of certain specialized tourist markets are analysed and their specific signs are defined, the comprehensive analysis of a current state, problems and tendencies of development of the separate specialized markets is carried out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2289
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ринки туристичних послуг стан і тенденції розвитку.pdf4,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.