Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2305
Назва: Теоретико-методологические основы стратегий экономического развития страховых компаний
Інші назви: Теоретико-методологічні засади стратегій економічного розвитку страхових компаній
Theoretical and methodological basics of the economic development strategies of the insurer
Автори: Ненно, И.М.
Нєнно, І.М.
Nyenno, I.
Бібліографічний опис: Ненно И. М. Теоретико-методологические основы стратегий экономического развития страховых компаний / И. М. Ненно // Вісник національного університету водного господарства та природокористування. Серія: Економіка. – Ровно, 2005. – Вип. 4 (32). – С. 100-107.
Дата публікації: 2005
Видавництво: Национальный университет водного хозяйства и природопользования
Ключові слова: стратегия
страховщик
клиент
конкурент
риск
стратегія
страховик
клієнт
конкурент
ризик
strategy
insurer
client
competitor
risk
Короткий огляд (реферат): В статье рассмотрены вопросы, связанные с процессом разработки стратегии экономического развития страховой компании с учетом специфики ее роли и места в украинской экономике, с одной стороны, и восприятия конечного продукта потребителем, с другой стороны. Предложены рекомендации для практической разработки стратегии как совокупности суб-стратегий развития по направлениям клиент, конкурент, риск.
У статті розглянуті питання, пов'язані з процесом розробки стратегії економічного розвитку страхової компанії з урахуванням специфіки її ролі і місця в українській економіці, з одного боку, і сприйняття кінцевого продукту споживачем, з іншого боку. Запропоновано рекомендації для практичної розробки стратегії як сукупності суб-стратегій розвитку за напрямами клієнт, конкурент, ризик.
The article is deducted to the questions, concerned with the process of economical strategy of the insurance companies’ development. Process is observed with the consideration of the specific role and places of the insurance company in the Ukrainian economy, from the one hand, and consumer’s perception of the final insurance product, from the other hand. Recommendation for the practical strategy development as the aggregated sub-strategies sum upon the directions: consumer, competitor, risk are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2305
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансового менеджменту та фондового ринку



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.