Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2305
Title: Теоретико-методологические основы стратегий экономического развития страховых компаний
Other Titles: Теоретико-методологічні засади стратегій економічного розвитку страхових компаній
Theoretical and methodological basics of the economic development strategies of the insurer
Authors: Ненно, И.М.
Нєнно, І.М.
Nyenno, I.
Citation: Ненно И. М. Теоретико-методологические основы стратегий экономического развития страховых компаний / И. М. Ненно // Вісник національного університету водного господарства та природокористування. Серія: Економіка. – Ровно, 2005. – Вип. 4 (32). – С. 100-107.
Issue Date: 2005
Publisher: Национальный университет водного хозяйства и природопользования
Keywords: стратегия
страховщик
клиент
конкурент
риск
стратегія
страховик
клієнт
конкурент
ризик
strategy
insurer
client
competitor
risk
Abstract: В статье рассмотрены вопросы, связанные с процессом разработки стратегии экономического развития страховой компании с учетом специфики ее роли и места в украинской экономике, с одной стороны, и восприятия конечного продукта потребителем, с другой стороны. Предложены рекомендации для практической разработки стратегии как совокупности суб-стратегий развития по направлениям клиент, конкурент, риск.
У статті розглянуті питання, пов'язані з процесом розробки стратегії економічного розвитку страхової компанії з урахуванням специфіки її ролі і місця в українській економіці, з одного боку, і сприйняття кінцевого продукту споживачем, з іншого боку. Запропоновано рекомендації для практичної розробки стратегії як сукупності суб-стратегій розвитку за напрямами клієнт, конкурент, ризик.
The article is deducted to the questions, concerned with the process of economical strategy of the insurance companies’ development. Process is observed with the consideration of the specific role and places of the insurance company in the Ukrainian economy, from the one hand, and consumer’s perception of the final insurance product, from the other hand. Recommendation for the practical strategy development as the aggregated sub-strategies sum upon the directions: consumer, competitor, risk are presented.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2305
Appears in Collections:Кафедра фінансового менеджменту та фондового ринку



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.