Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2305
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНенно, И.М.-
dc.contributor.authorНєнно, І.М.-
dc.contributor.authorNyenno, I.-
dc.date.accessioned2014-10-03T07:39:42Z-
dc.date.available2014-10-03T07:39:42Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationНенно И. М. Теоретико-методологические основы стратегий экономического развития страховых компаний / И. М. Ненно // Вісник національного університету водного господарства та природокористування. Серія: Економіка. – Ровно, 2005. – Вип. 4 (32). – С. 100-107.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2305-
dc.description.abstractВ статье рассмотрены вопросы, связанные с процессом разработки стратегии экономического развития страховой компании с учетом специфики ее роли и места в украинской экономике, с одной стороны, и восприятия конечного продукта потребителем, с другой стороны. Предложены рекомендации для практической разработки стратегии как совокупности суб-стратегий развития по направлениям клиент, конкурент, риск.ru_RU
dc.description.abstractУ статті розглянуті питання, пов'язані з процесом розробки стратегії економічного розвитку страхової компанії з урахуванням специфіки її ролі і місця в українській економіці, з одного боку, і сприйняття кінцевого продукту споживачем, з іншого боку. Запропоновано рекомендації для практичної розробки стратегії як сукупності суб-стратегій розвитку за напрямами клієнт, конкурент, ризик.-
dc.description.abstractThe article is deducted to the questions, concerned with the process of economical strategy of the insurance companies’ development. Process is observed with the consideration of the specific role and places of the insurance company in the Ukrainian economy, from the one hand, and consumer’s perception of the final insurance product, from the other hand. Recommendation for the practical strategy development as the aggregated sub-strategies sum upon the directions: consumer, competitor, risk are presented.-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherНациональный университет водного хозяйства и природопользованияru_RU
dc.subjectстратегияru_RU
dc.subjectстраховщикru_RU
dc.subjectклиентru_RU
dc.subjectконкурентru_RU
dc.subjectрискru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectстраховикru_RU
dc.subjectклієнтru_RU
dc.subjectконкурентru_RU
dc.subjectризикru_RU
dc.subjectstrategyru_RU
dc.subjectinsurerru_RU
dc.subjectclientru_RU
dc.subjectcompetitorru_RU
dc.subjectriskru_RU
dc.titleТеоретико-методологические основы стратегий экономического развития страховых компанийru_RU
dc.title.alternativeТеоретико-методологічні засади стратегій економічного розвитку страхових компанійru_RU
dc.title.alternativeTheoretical and methodological basics of the economic development strategies of the insurerru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансового менеджменту та фондового ринку



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.