Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/234
Назва: Інтернет-маркетинг
Автори: Литовченко, І.Л.
Литовченко, И.Л.
Litovchenko, I.
Бібліографічний опис: Литовченко I. Л. Iнтернет-маркетинг: навчальний посiбник / I. Л. Литовченко.- К.: ЦУЛ, 2011.- 332 с.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Центр учбової літератури
Ключові слова: Інтернет-маркетинг
віртуальний ринок
аудиторія Інтернету
маркетинг
Internet-marketing
virtual market
Internet audience
marketing
Короткий огляд (реферат): Систематизовані теоретичні уявлення про Інтернет-маркетинг, розглядаються концепція та методологія Інтернет-маркетингу, особливості віртуального середовища щодо маркетингових досліджень, товарів, ціноутворення, розподілу та комунікацій в Інтернеті.
Опис: монографія
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/234
ISSN: 6-11-010346-6
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інтернет-маркетинг Литовченко.pdf3,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.