Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/234
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитовченко, І.Л.-
dc.contributor.authorЛитовченко, И.Л.-
dc.contributor.authorLitovchenko, I.-
dc.date.accessioned2013-02-28T12:23:25Z-
dc.date.available2013-02-28T12:23:25Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЛитовченко I. Л. Iнтернет-маркетинг: навчальний посiбник / I. Л. Литовченко.- К.: ЦУЛ, 2011.- 332 с.ru_RU
dc.identifier.issn6-11-010346-6-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/234-
dc.descriptionмонографіяru_RU
dc.description.abstractСистематизовані теоретичні уявлення про Інтернет-маркетинг, розглядаються концепція та методологія Інтернет-маркетингу, особливості віртуального середовища щодо маркетингових досліджень, товарів, ціноутворення, розподілу та комунікацій в Інтернеті.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherЦентр учбової літературиru_RU
dc.subjectІнтернет-маркетингru_RU
dc.subjectвіртуальний ринокru_RU
dc.subjectаудиторія Інтернетуru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectInternet-marketingru_RU
dc.subjectvirtual marketru_RU
dc.subjectInternet audienceru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.titleІнтернет-маркетингru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інтернет-маркетинг Литовченко.pdf3,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.