Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/235
Title: Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки
Authors: Литовченко, І.Л.
Литовченко, И.Л.
Litovchenko, I.
Citation: Окландер М. А. Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки: монографія / М. А.Окландер, І. Л. Литовченко, М. І. Ботушан. – К.: Знання, 2011.
Issue Date: 2011
Publisher: Знання
Keywords: маркетингові комунікації
Інтернет-маркетинг
віртуальний ринок
В2В
промисловий ринок
металургія України
marketing communacations
Internet-marketing
virtual market
B2B
industrial market
metallurgy of Ukraine
Abstract: Монографія присвячена розробленню теоретичних положень і методико-практичних рекомендацій щодо маркетингової комунікативної діяльності підприємств метизної підгалузі. На основі використання методів маркетингового та статистичного аналізу досліджено особливості маркетингових комунікацій за умов інформаційної економіки та з урахуванням специфіки підгалузі. Доведено необхідність використання віртуального простору для підвищення ефективності маркетингових комунікацій, розглянуто комунікативну діяльність з позицій інтеграції реального та інтернет-простору.
Description: монографія
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/235
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.