Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/235
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитовченко, І.Л.-
dc.contributor.authorЛитовченко, И.Л.-
dc.contributor.authorLitovchenko, I.-
dc.date.accessioned2013-02-28T12:43:54Z-
dc.date.available2013-02-28T12:43:54Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationОкландер М. А. Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки: монографія / М. А.Окландер, І. Л. Литовченко, М. І. Ботушан. – К.: Знання, 2011.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/235-
dc.descriptionмонографіяru_RU
dc.description.abstractМонографія присвячена розробленню теоретичних положень і методико-практичних рекомендацій щодо маркетингової комунікативної діяльності підприємств метизної підгалузі. На основі використання методів маркетингового та статистичного аналізу досліджено особливості маркетингових комунікацій за умов інформаційної економіки та з урахуванням специфіки підгалузі. Доведено необхідність використання віртуального простору для підвищення ефективності маркетингових комунікацій, розглянуто комунікативну діяльність з позицій інтеграції реального та інтернет-простору.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherЗнанняru_RU
dc.subjectмаркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectІнтернет-маркетингru_RU
dc.subjectвіртуальний ринокru_RU
dc.subjectВ2Вru_RU
dc.subjectпромисловий ринокru_RU
dc.subjectметалургія Україниru_RU
dc.subjectmarketing communacationsru_RU
dc.subjectInternet-marketingru_RU
dc.subjectvirtual marketru_RU
dc.subjectB2Bru_RU
dc.subjectindustrial marketru_RU
dc.subjectmetallurgy of Ukraineru_RU
dc.titleМаркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економікиru_RU
dc.typeMonographru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.