Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2400
Назва: Концептуальні особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспорту
Інші назви: Концептуальные особенности маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта
Conceptual features of the marketing system of the enterprises of railway transport
Автори: Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
Бібліографічний опис: Жарська І. О. Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспорту / І. О. Жарська, М. А. Окландер // Маркетинг в Україні. – 2007. – №2(42). - С. 45-55.
Дата публікації: 2007
Видавництво: Українська асоціація маркетингу
Ключові слова: залізничний транспорт
маркетинг
перевезення вантажів
транспортні послуги
якість
железнодорожный транспорт
маркетинг
грузовые перевозки
транспортные услуги
качество
railway transport
marketing
cargo
transportation
quality
Короткий огляд (реферат): У статті виділено специфічні риси маркетингової системи залізничного транспорту України. Проаналізовано організаційну структуру маркетингової системи та визначено підрозділи, які виконують маркетингові функції окремо за вантажними та пасажирськими перевезеннями.
В статье выделены специфические черты маркетинговой системы железнодорожного транспорта Украины. Проанализирована организационная структура маркетинговой системы и определены подразделения, выполняющие маркетинговые функции отдельно по грузовым и пассажирским перевозкам.
The article highlighted the specific features of marketing of railway transport of Ukraine. Analysis of organizational structures and marketing system defined units that perform marketing functions separately for freight and passenger traffic.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2400
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.