Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2400
Title: Концептуальні особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспорту
Other Titles: Концептуальные особенности маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта
Conceptual features of the marketing system of the enterprises of railway transport
Authors: Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
Citation: Жарська І. О. Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспорту / І. О. Жарська, М. А. Окландер // Маркетинг в Україні. – 2007. – №2(42). - С. 45-55.
Issue Date: 2007
Publisher: Українська асоціація маркетингу
Keywords: залізничний транспорт
маркетинг
перевезення вантажів
транспортні послуги
якість
железнодорожный транспорт
маркетинг
грузовые перевозки
транспортные услуги
качество
railway transport
marketing
cargo
transportation
quality
Abstract: У статті виділено специфічні риси маркетингової системи залізничного транспорту України. Проаналізовано організаційну структуру маркетингової системи та визначено підрозділи, які виконують маркетингові функції окремо за вантажними та пасажирськими перевезеннями.
В статье выделены специфические черты маркетинговой системы железнодорожного транспорта Украины. Проанализирована организационная структура маркетинговой системы и определены подразделения, выполняющие маркетинговые функции отдельно по грузовым и пассажирским перевозкам.
The article highlighted the specific features of marketing of railway transport of Ukraine. Analysis of organizational structures and marketing system defined units that perform marketing functions separately for freight and passenger traffic.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2400
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.