Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2400
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖарська, І.О.-
dc.contributor.authorЖарская, И.А.-
dc.contributor.authorZharska, I.-
dc.date.accessioned2014-10-17T10:51:45Z-
dc.date.available2014-10-17T10:51:45Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЖарська І. О. Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспорту / І. О. Жарська, М. А. Окландер // Маркетинг в Україні. – 2007. – №2(42). - С. 45-55.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2400-
dc.description.abstractУ статті виділено специфічні риси маркетингової системи залізничного транспорту України. Проаналізовано організаційну структуру маркетингової системи та визначено підрозділи, які виконують маркетингові функції окремо за вантажними та пасажирськими перевезеннями.ru_RU
dc.description.abstractВ статье выделены специфические черты маркетинговой системы железнодорожного транспорта Украины. Проанализирована организационная структура маркетинговой системы и определены подразделения, выполняющие маркетинговые функции отдельно по грузовым и пассажирским перевозкам.-
dc.description.abstractThe article highlighted the specific features of marketing of railway transport of Ukraine. Analysis of organizational structures and marketing system defined units that perform marketing functions separately for freight and passenger traffic.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherУкраїнська асоціація маркетингуru_RU
dc.subjectзалізничний транспортru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectперевезення вантажівru_RU
dc.subjectтранспортні послугиru_RU
dc.subjectякістьru_RU
dc.subjectжелезнодорожный транспортru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectгрузовые перевозкиru_RU
dc.subjectтранспортные услугиru_RU
dc.subjectкачествоru_RU
dc.subjectrailway transportru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectcargoru_RU
dc.subjecttransportationru_RU
dc.subjectqualityru_RU
dc.titleКонцептуальні особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспортуru_RU
dc.title.alternativeКонцептуальные особенности маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспортаru_RU
dc.title.alternativeConceptual features of the marketing system of the enterprises of railway transportru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.