Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2401
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖарська, І.О.-
dc.contributor.authorЖарская, И.А.-
dc.contributor.authorZharska, I.-
dc.date.accessioned2014-10-17T10:56:44Z-
dc.date.available2014-10-17T10:56:44Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЖарська І. О. Використання сумісного аналізу для дослідження поведінки споживачів освітніх послуг / І. О. Жарська, В. М. Неткова // Вісник КНУТД. – 2014. – №4(78). – С. 51-60.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2401-
dc.description.abstractНа основі аналізу послуг вищих навчальних закладів визначені атрибути освітньої послуги та їх рівні. Розроблено три профілі послуги «Навчання за спеціальністю «Маркетинг». Проведено письмове опитування студентів 2-4 курсів Одеського національного економічного університету і виявлено, що переважна більшість студентів прагне отримувати послуги високого рівня і готова сплачувати за це більшу вартість. Аналіз отриманих результатів виконано за допомогою інструментів числового процесору Excel та пакету статистичного аналізу даних SPSS.ru_RU
dc.description.abstractНа основе анализа услуг высших учебных заведений определены атрибуты образовательной услуги и их уровни. Разработаны три профиля услуги «Обучение по специальности« Маркетинг ». Проведен письменный опрос студентов 2-4 курсов Одесского национального экономического университета и выявлено, что подавляющее большинство студентов стремится получать услуги высокого уровня и готова платить за это большую стоимость. Анализ полученных результатов выполнен с помощью инструментов числового процессора Excel и пакета статистического анализа данных SPSS.-
dc.description.abstractPurpose: Development of methodological basis of the conjoint analysis in the field of education. Methodology: marketing research of consumer preferences of students of higher educational establishments in the form of a written survey and analysis of the results obtained using the tools of numerical processor Excel and statistical data analysis package SPSS. Findings: were identified attributes of educational service and their levels. It was developed three profiles of service «Study on specialty «Marketing». A survey has been conducted with students 2-4 courses of Odessa National Economic University and found that the majority of students seeks to get high quality services and ready to pay for this higher cost.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherКиївський національний університет технологій і дизайнуru_RU
dc.subjectосвітня послугаru_RU
dc.subjectповедінка споживачаru_RU
dc.subjectсумісний аналізru_RU
dc.subjectатрибутru_RU
dc.subjectпрофільru_RU
dc.subjectрівеньru_RU
dc.subjectобразовательная услугаru_RU
dc.subjectповедение потребителяru_RU
dc.subjectсовместный анализru_RU
dc.subjectатрибутru_RU
dc.subjectпрофильru_RU
dc.subjectуровеньru_RU
dc.subjecteducational servicesru_RU
dc.subjectconsumer behaviorru_RU
dc.subjectconjoint analysisru_RU
dc.subjectattributeru_RU
dc.subjectprofileru_RU
dc.subjectlevelru_RU
dc.titleВикористання сумісного аналізу для дослідження поведінки споживачів освітніх послугru_RU
dc.title.alternativeИспользование совместного анализа для исследования поведения потребителей образовательных услугru_RU
dc.title.alternativeUsing of conjoint analysis for research of behavior consumers of educational servicesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.