Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2403
Title: Маркетингові аспекти реформування залізничного транспорту
Other Titles: Маркетинговые аспекты реформирования железнодорожного транспорта
Marketing aspects of railway reform
Authors: Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
Citation: Жарська І. О. Маркетингові аспекти реформування залізничного транспорту: монографія / І. О. Жарська, М. А. Окландер. – Одеса: Астропринт, 2010. – 248 с.
Issue Date: 2010
Publisher: Астропринт
Keywords: залізничний транспорт
маркетинг
оцінка ефективності
перевезення вантажів
транспортні послуги
якість
железнодорожный транспорт
маркетинг
оценка эффективности
грузовые перевозки
транспортные услуги
качество
railway transport
marketing
evaluation of the effectiveness
cargo
transportation
quality
Abstract: Монографія присвячена розробленню теоретичних положень і методико-практичних рекомендацій щодо маркетингових аспектів реформування залізничного транспорту як наукового підгрунтя підвищення конкурентоспроможності Укрзалізниці. На основі використання методів маркетингового та статистичного аналізу визначено специфічні риси маркетингової системи підприємства залізничного транспорту, запропоновано принципи її реформування, удосконалено класифікацію маркетингових витрат, систему показників для оцінки ефективності функціонування та систему показників якості послуг з перевезення, типологізовано інтегральний показник ефективності функціонування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту.
Монография посвящена разработке теоретических положений и методико-практических рекомендаций относительно маркетинговых аспектов реформирования железнодорожного транспорта как научной основы повышения его конкурентоспособности. На основе использования методов маркетингового и статистического анализа определены специфические черты маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта, предложены принципы ее реформирования, усовершенствована классификация маркетинговых затрат, система показателей для оценки эффективности маркетинга.
The monograph is devoted to the development of theoretical positions and methodological and practical recommendations on the marketing aspects of the reform of the railway transport as a scientific basis for improving its competitiveness. Based on the use of marketing methods and statistical analysis determined the specific features of the marketing system of the enterprises of railway transport, the proposed principles of reform, improved classification of marketing costs, the system of indicators for evaluating the effectiveness of marketing.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2403
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.