Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2403
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖарська, І.О.-
dc.contributor.authorЖарская, И.А.-
dc.contributor.authorZharska, I.-
dc.date.accessioned2014-10-17T11:17:16Z-
dc.date.available2014-10-17T11:17:16Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЖарська І. О. Маркетингові аспекти реформування залізничного транспорту: монографія / І. О. Жарська, М. А. Окландер. – Одеса: Астропринт, 2010. – 248 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2403-
dc.description.abstractМонографія присвячена розробленню теоретичних положень і методико-практичних рекомендацій щодо маркетингових аспектів реформування залізничного транспорту як наукового підгрунтя підвищення конкурентоспроможності Укрзалізниці. На основі використання методів маркетингового та статистичного аналізу визначено специфічні риси маркетингової системи підприємства залізничного транспорту, запропоновано принципи її реформування, удосконалено класифікацію маркетингових витрат, систему показників для оцінки ефективності функціонування та систему показників якості послуг з перевезення, типологізовано інтегральний показник ефективності функціонування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту.ru_RU
dc.description.abstractМонография посвящена разработке теоретических положений и методико-практических рекомендаций относительно маркетинговых аспектов реформирования железнодорожного транспорта как научной основы повышения его конкурентоспособности. На основе использования методов маркетингового и статистического анализа определены специфические черты маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта, предложены принципы ее реформирования, усовершенствована классификация маркетинговых затрат, система показателей для оценки эффективности маркетинга.-
dc.description.abstractThe monograph is devoted to the development of theoretical positions and methodological and practical recommendations on the marketing aspects of the reform of the railway transport as a scientific basis for improving its competitiveness. Based on the use of marketing methods and statistical analysis determined the specific features of the marketing system of the enterprises of railway transport, the proposed principles of reform, improved classification of marketing costs, the system of indicators for evaluating the effectiveness of marketing.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherАстропринтru_RU
dc.subjectзалізничний транспортru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectоцінка ефективностіru_RU
dc.subjectперевезення вантажівru_RU
dc.subjectтранспортні послугиru_RU
dc.subjectякістьru_RU
dc.subjectжелезнодорожный транспортru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectоценка эффективностиru_RU
dc.subjectгрузовые перевозкиru_RU
dc.subjectтранспортные услугиru_RU
dc.subjectкачествоru_RU
dc.subjectrailway transportru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectevaluation of the effectivenessru_RU
dc.subjectcargoru_RU
dc.subjecttransportationru_RU
dc.subjectqualityru_RU
dc.titleМаркетингові аспекти реформування залізничного транспортуru_RU
dc.title.alternativeМаркетинговые аспекты реформирования железнодорожного транспортаru_RU
dc.title.alternativeMarketing aspects of railway reformru_RU
dc.typeMonographru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингові аспекти реформування залізничного транспорту.pdf1,95 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.