Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2404
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖарська, І.О.-
dc.contributor.authorЖарская, И.А.-
dc.contributor.authorZharska, I.-
dc.date.accessioned2014-10-17T11:31:27Z-
dc.date.available2014-10-17T11:31:27Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЖарська І. О Сучасний стан і тенденції ринку освітніх послуг в Україні: статистичні оцінки / І. О. Жарська, В. М. Неткова // Статистика України. – 2014. – №2. – С. 45-51.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2404-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано динаміку основних показників, які характеризують ринок вищої освіти України, і виявлені тенденції його розвитку. Проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів освітніх послуг Одеського національного економічного університету за спеціальністю «Маркетинг» за такими цільовими групами: батьки, абітурієнти, студенти.ru_RU
dc.description.abstractВ статье проанализирована динамика основных показателей, которые характеризуют рынок высшего образования Украины, и выявлены тенденции его развития. Проведено маркетинговое исследование поведения потребителей образовательных услуг Одесского национального экономического университета по специальности «Маркетинг» по таким целевым группам: родители, абитуриенты, студенты.-
dc.description.abstractThe article analyzes the dynamics of the main indicators of the market of higher education of Ukraine, and the tendencies of its development. Conducted marketing research consumer behavior educational services Odessa national economic University, specialty "Marketing" for the following target groups: parents, students, students.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherДП “Науково-технічний комплекс статистичних досліджень”ru_RU
dc.subjectринокru_RU
dc.subjectосвітня послугаru_RU
dc.subjectмаркетингові дослідженняru_RU
dc.subjectдисперсійний аналізru_RU
dc.subjectкореляціяru_RU
dc.subjectфакторний аналізru_RU
dc.subjectкластерru_RU
dc.subjectгіпотезаru_RU
dc.subjectліцензований обсягru_RU
dc.subjectрейтингru_RU
dc.subjectрынокru_RU
dc.subjectобразовательная услугаru_RU
dc.subjectмаркетинговые исследованияru_RU
dc.subjectдисперсионный анализru_RU
dc.subjectкорреляцияru_RU
dc.subjectфакторный анализru_RU
dc.subjectкластерru_RU
dc.subjectгипотезаru_RU
dc.subjectлицензированный объёмru_RU
dc.subjectрейтингru_RU
dc.subjectmarketru_RU
dc.subjecteducational servicesru_RU
dc.subjectmarket researchru_RU
dc.subjectanalysis of varianceru_RU
dc.subjectcorrelationru_RU
dc.subjectfactor analysisru_RU
dc.subjectclusterru_RU
dc.subjecthypothesisru_RU
dc.subjectlicensed volumeru_RU
dc.subjectrankingru_RU
dc.titleСучасний стан і тенденції ринку освітніх послуг в Україні: статистичні оцінкиru_RU
dc.title.alternativeСовременное состояние и тенденции рынка образовательных услуг в Украине: статистические оценкиru_RU
dc.title.alternativeCurrent status and trends of the educational services market in Ukraine: statistical evaluationru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.