Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2419
Назва: Стратегічне маркетингове планування в страхових компаніях
Інші назви: Стратегическое маркетинговое планирование в страховых компаниях
Strategic marketing planning in insurance companies
Автори: Литовченко, І.Л.
Баранова, В.Г.
Рулінська, О.В.
Новошинська, Л.В.
Литовченко, И.Л.
Баранова, В.Г.
Рулинская, О.В.
Новошинская, Л.В.
Litovchenko, I.
Baranova, V.
Rulinskaya, O.
Novoshynska, L.
Бібліографічний опис: Литовченко І. Л. Стратегічне маркетингове планування в страхових компаніях: монографія / І. Л. Литовченко, О. В. Рулінська, Л. В. Новошинська, В. Г. Баранова. — Одеса: ИНВАЦ, 2014. — 280 с.
Дата публікації: 2014
Видавництво: ИНВАЦ
Ключові слова: маркетингове планування
страхова компанія
стратегічні рішення
інноваційна діяльність
маркетинговое планирование
страховая компания
стратегические решения
инновационная деятельность
marketing planning
insurance company
strategic solutions
innovative activity
Короткий огляд (реферат): Монографія присвячена вирішенню наукової проблеми розробки теоретико-прикладних положень процесу стратегічного маркетингового планування діяльності страхових компаній. У роботі запропоновано концептуальні, методологічні та організаційні основи процесу стратегічного маркетингового планування страховиків. Розроблено методичний підхід до побудови стратегічного маркетингового плану в страхових компаніях, що дає можливість об'єктивної оцінки запланованої маркетингової діяльності страховика. Визначено основні види розривів у діяльності страховиків, удосконалена їх класифікація і запропонована матриця стратегічних рішень у контексті їх ліквідації. У монографії висвітлені можливості інтернет-середовиша в активізації інноваційної діяльності страховиків.
Монография посвящена решению научной проблемы разработки теоретико-прикладных положений процесса стратегического маркетингового планирования деятельности страховых компаний. В работе предложены концептуальные, методологические и организационные основы процесса стратегического маркетингового планирования страховщиков. Разработан методический подход к построению стратегического маркетингового плана в страховых компаниях, что дает возможность объективной оценки планируемой маркетинговой деятельности страховщика. Определены основные виды разрывов в деятельности страховщиков, усовершенствована их классификация и предложена матрица стратегических решений в контексте их ликвидации. В монографии освещены возможности интернет-среды в активизации инновационной деятельности страховщиков.
The monograph is devoted to the solution of scientific problems of the development of theoretical and applied the provisions of the process of strategic marketing planning activities of insurance companies. The proposed conceptual, methodological and organizational basis of the process of strategic marketing planning insurers. Developed a methodical approach to building a strategic marketing plan in the insurance companies, which allows an objective assessment of the planned marketing activities of the insurer. The main types of gaps in the activities of insurers improved their classification and proposed matrix of strategic decisions in the context of their liquidation. This monograph highlights the possibilities of the Internet in enhancing innovation insurers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2419
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Кафедра фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стратегічне маркетингове планування в страхових компаніях.pdf2,86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.