Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2419
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитовченко, І.Л.-
dc.contributor.authorБаранова, В.Г.-
dc.contributor.authorРулінська, О.В.-
dc.contributor.authorНовошинська, Л.В.-
dc.contributor.authorЛитовченко, И.Л.-
dc.contributor.authorБаранова, В.Г.-
dc.contributor.authorРулинская, О.В.-
dc.contributor.authorНовошинская, Л.В.-
dc.contributor.authorLitovchenko, I.-
dc.contributor.authorBaranova, V.-
dc.contributor.authorRulinskaya, O.-
dc.contributor.authorNovoshynska, L.-
dc.date.accessioned2014-10-23T13:39:14Z-
dc.date.available2014-10-23T13:39:14Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛитовченко І. Л. Стратегічне маркетингове планування в страхових компаніях: монографія / І. Л. Литовченко, О. В. Рулінська, Л. В. Новошинська, В. Г. Баранова. — Одеса: ИНВАЦ, 2014. — 280 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2419-
dc.description.abstractМонографія присвячена вирішенню наукової проблеми розробки теоретико-прикладних положень процесу стратегічного маркетингового планування діяльності страхових компаній. У роботі запропоновано концептуальні, методологічні та організаційні основи процесу стратегічного маркетингового планування страховиків. Розроблено методичний підхід до побудови стратегічного маркетингового плану в страхових компаніях, що дає можливість об'єктивної оцінки запланованої маркетингової діяльності страховика. Визначено основні види розривів у діяльності страховиків, удосконалена їх класифікація і запропонована матриця стратегічних рішень у контексті їх ліквідації. У монографії висвітлені можливості інтернет-середовиша в активізації інноваційної діяльності страховиків.ru_RU
dc.description.abstractМонография посвящена решению научной проблемы разработки теоретико-прикладных положений процесса стратегического маркетингового планирования деятельности страховых компаний. В работе предложены концептуальные, методологические и организационные основы процесса стратегического маркетингового планирования страховщиков. Разработан методический подход к построению стратегического маркетингового плана в страховых компаниях, что дает возможность объективной оценки планируемой маркетинговой деятельности страховщика. Определены основные виды разрывов в деятельности страховщиков, усовершенствована их классификация и предложена матрица стратегических решений в контексте их ликвидации. В монографии освещены возможности интернет-среды в активизации инновационной деятельности страховщиков.-
dc.description.abstractThe monograph is devoted to the solution of scientific problems of the development of theoretical and applied the provisions of the process of strategic marketing planning activities of insurance companies. The proposed conceptual, methodological and organizational basis of the process of strategic marketing planning insurers. Developed a methodical approach to building a strategic marketing plan in the insurance companies, which allows an objective assessment of the planned marketing activities of the insurer. The main types of gaps in the activities of insurers improved their classification and proposed matrix of strategic decisions in the context of their liquidation. This monograph highlights the possibilities of the Internet in enhancing innovation insurers.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherИНВАЦru_RU
dc.subjectмаркетингове плануванняru_RU
dc.subjectстрахова компаніяru_RU
dc.subjectстратегічні рішенняru_RU
dc.subjectінноваційна діяльністьru_RU
dc.subjectмаркетинговое планированиеru_RU
dc.subjectстраховая компанияru_RU
dc.subjectстратегические решенияru_RU
dc.subjectинновационная деятельностьru_RU
dc.subjectmarketing planningru_RU
dc.subjectinsurance companyru_RU
dc.subjectstrategic solutionsru_RU
dc.subjectinnovative activityru_RU
dc.titleСтратегічне маркетингове планування в страхових компаніяхru_RU
dc.title.alternativeСтратегическое маркетинговое планирование в страховых компанияхru_RU
dc.title.alternativeStrategic marketing planning in insurance companiesru_RU
dc.typeMonographru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Кафедра фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стратегічне маркетингове планування в страхових компаніях.pdf2,86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.