Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2439
Назва: Стоимость предприятия как инструмент повышения его конкурентоспособности
Інші назви: Вартість підприємства як інструмент підвищення його конкурентоспроможності
The enterprise value as the factor of its competitiveness improvement
Автори: Нападовская, И.В.
Нападовська, І.В.
Napadovska, I.
Бібліографічний опис: Нападовская И. В. Стоимость предприятия как инструмент повышения его конкурентоспособности / И. В. Нападовская // Проблеми та шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємств: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених. – 2008. - С. 174-175.
Дата публікації: 2008
Видавництво: СевНТУ
Ключові слова: анализ конкурентоспособности
стоимость предприятия
ликвидационная стоимость
восстановительная стоимость
рыночная капитализация
рыночная стоимость
аналіз конкурентоспроможності
вартість підприємства
ліквідаційна вартість
вартість відновлення
ринкова капіталізація
ринкова вартість
a competitive analysis
enterprise value
liquidation value
replacement cost
market capitalization
market value
Короткий огляд (реферат): В статье исследована взаимосвязь категорий «конкурентоспособность» и «стоимость», а также общие факторы их повышения.
В статті досліджено взаємозв’язок категорій «конкурентоспроможність» та «вартість» і спільні фактори їх підвищення.
The article informs about the correlation of the cathegories “Competitiveness” and “Value”. It gives the same factors of their improvement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2439
Розташовується у зібраннях:Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.