Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2471
Назва: Профессиональная мотивация студентов при изучении иностранных языков
Інші назви: Професійна мотивація студентів при вивченні іноземних мов
Development of students’ motivation to study foreign languages in the process of professional training
Автори: Заволока, С.И.
Заволока, С.І.
Zavoloka, S.
Бібліографічний опис: Заволока С. И. Профессиональная мотивация студентов при изучении иностранных языков / С. И. Заволока, Б. Н. Бурлимова // Журнал научных публикаций аспирантов и докторантов. – 2014. - №5. – С. ...
Дата публікації: 2014
Ключові слова: иностранный язык
внешняя мотивация
внутренняя мотивация
іноземна мова
зовнішня мотивація
внутрішня мотивація
foreign language
external motivation
internal motivation
Короткий огляд (реферат): В статье освещаются вопросы относительно мотивационных стратегий поведения личности во время изучения иностранных языков на неязыковых факультетах высших учебных заведений в Украине. Формирование мотивации изучения иностранных языков в неязыковом ВУЗЕ имеет существенное значение для повышения качества учебы. Способы и методы, которые были рассмотрены в настоящей статье, должны помочь преподавателям и студентам в формировании ориентировочного и поведенческого элементов мотивации что будет способствовать повышению качества изучения иностранных языков.
У статті висвітлюються питання щодо мотиваційних стратегій поведінки особистості під час вивчення іноземних мов на немовних факультетах вищих навчальних закладів в Україні. Формування мотивації вивчення іноземних мов у немовному ВНЗ має істотне значення для підвищення якості навчання. Способи та методи, які були розглянуті в цій статті, повинні допомогти викладачам і студентам у формуванні орієнтовного і поведінкового елементів мотивації що сприятиме підвищенню якості вивчення іноземних мов.
The article describes motivation strategies of individual’s behavior while studying foreign languages at the high educational institutions. The motivation formation has a great value for the improvement of the education quality. Methods examined in the article have to enable both teachers and students to form an orientation and behavioral aspects of motivation. The last ones are to improve the quality of foreign languages studies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2471
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.