Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2489
Назва: Аудиторські послуги у призмі управління компаніями
Інші назви: Аудиторские услуги в призме управления компаниями
Аuditor services in a prism of management of the companies
Автори: Максімова, В.Ф.
Максимова, В.Ф.
Maximova, V.
Бібліографічний опис: Максімова В. Ф. Аудиторські послуги у призмі управління компаніями / В. Ф. Максімова, Я. Б. Федорова // Збірник наукових праць / за ред. д. с.-г. наук, проф. М. І. Бахмата. – Камянець-Подільський, 2009. – С. 469-474.
Дата публікації: 2009
Ключові слова: аудит
страхові компанії
користувачів аудиторської інформації
аудит
страховые компании
пользователей аудиторской информации
audit
insurance companies
users of auditor information
Короткий огляд (реферат): Страхові компанії, окрім задоволення інформаційних потреб вже існуючих користувачів, прагнуть враховувати запити стратегічних користувачів фінансової інформації, потреби яких не обмежуються лише даними фінансової звітності, підтвердженої аудитором. Це зумовлено тим, що стратегічні користувачі інформації ще не співпрацюють зі страховою компанією, а лише знаходяться в процесі прийняття такого рішення, а для цього їм необхідна прогнозна інформація щодо перспективного фінансового стану страхової компанії. Стратегічні користувачі також зацікавлені в результатах оцінки стратегії розвитку страхових компаній, що враховує фактори внутрішнього і зовнішнього середовища та передбачає визначення сильних і слабких сторін страхової компанії, її зовнішніх можливостей і загроз, обґрунтування стратегії надання страхових послуг (гнучкі тарифи, вигідні умови страхування, якісний сервіс, розширення видів страхових послуг і напрямків страхової діяльності і т.п.), тощо. З метою задоволення різностороннього спектру потреб споживачів інформації аудиту та організації аудиторських перевірок належного спрямування запропоновано доповнити класифікацію користувачів аудиторської інформації їх поділом за критерієм повноти охоплення діяльністю страхової компанії у розрізі таких трьох груп: наявні, тобто вже існуючі користувачі; потенційні користувачі; стратегічні користувачі.
Страховые компании, кроме удовлетворения информационных потребностей уже существующих пользователей, стремятся учитывать запросы стратегических пользователей финансовой информации, потребности которых не ограничиваются только данным финансовой отчетности, подтвержденной аудитором. Это обусловлено тем, что стратегические пользователи информации еще не сотрудничают со страховой компанией, а лишь находятся в процессе принятия такого решения, а для этого им необходима прогнозная информация относительно перспективного финансового состояния страховой компании. Стратегические пользователи также заинтересованы в результатах оценки стратегии развития страховых компаний, учитывает факторы внутренней и внешней среды и предусматривает определение сильных и слабых сторон страховой компании, ее внешних возможностей и угроз, обоснование стратегии предоставления страховых услуг (гибкие тарифы, выгодные условия страхования, качественный сервис , расширение видов страховых услуг и направлений страховой деятельности и т.п.), и тому подобное. С целью удовлетворения разностороннего спектра потребностей потребителей информации аудита и организации аудиторских проверок надлежащего направления предложено дополнить классификацию пользователей аудиторской информации их разделением по критерию полноты охвата деятельностью страховой компании в разрезе следующих трех групп: имеющиеся, то есть уже существующие пользователи; потенциальные пользователи; стратегические пользователи.
Insurance companies, in addition to meet the information needs of existing users, seeking to take into account the strategic needs of users of financial information needs are not limited to the financial statements audited. This is because strategic information users still do not cooperate with the insurance company, but only in the process of making such a decision, and for that they need long-term prognostic information regarding the financial condition of insurance companies. Strategic users are interested in an evaluation strategy for the development of insurance companies, taking into account factors internal and external environment and involves identifying the strengths and weaknesses of the insurance company and its external opportunities and threats, study strategies insurance services (flexible rates, extended insurance, quality service , expanding the types of insurance and insurance business lines, etc.), and so on. In order to meet consumer needs for versatile range of information audit and audits of proper guidance to supplement the proposed classification of users of audit data by dividing them by the criterion of coverage of the activities of the insurance company in terms of the following three groups: current, that existing users; potential users; strategic user.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2489
Розташовується у зібраннях:Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Аудиторські послуги у призмі управління компаніями.pdf209,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.