Моделирование маркетинговой стратегии компании методом системной динамики
Loading...
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Біла К. О.
Abstract
В докладе рассматриваются вопросы прогнозирования зависимости количества клиентов фирмы от ее маркетинговой стратегии. Предлагается имитационная модель маркетинговой стратегии компании «Киевстар», в основе которой лежат принципы метода системной динамики.
У доповіді розглядаються питання прогнозування залежності кількості клієнтів фірми від її маркетингової стратегії. Пропонується імітаційна модель маркетингової стратегії компанії «Київстар», в основі якої лежать принципи методу системної динаміки.
The report addresses the issue of forecasting the number of customers of the company depending on its marketing strategy. It is proposed simulation model of the marketing strategy of the company "Kyivstar", which is based on the principles of system dynamics methods.
У доповіді розглядаються питання прогнозування залежності кількості клієнтів фірми від її маркетингової стратегії. Пропонується імітаційна модель маркетингової стратегії компанії «Київстар», в основі якої лежать принципи методу системної динаміки.
The report addresses the issue of forecasting the number of customers of the company depending on its marketing strategy. It is proposed simulation model of the marketing strategy of the company "Kyivstar", which is based on the principles of system dynamics methods.
Description
Citation
Гострик А. М. Моделирование маркетинговой стратегии компании методом системной динамики / А. М. Гострик, Е. А. Степаненко, П. И. Сокуренко // Аналіз сучасних економічних процесів та інформаційні технології: матеріали міжнар. наук.-практ. конф.: в 6 томах. - Днепропетровск: К. О. Біла, 2011. - Т. 4: Математичні методи та моделі в менеджменті та маркетингу. – С. 21-23.