Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2493
Title: Моделирование маркетинговой стратегии компании методом системной динамики
Other Titles: Моделювання маркетингової стратегії компанії методом системної динаміки
Simulation marketing strategy by system dynamics
Authors: Гострик, А.М.
Гострик, О.М.
Hostryk, A.
Citation: Гострик А. М. Моделирование маркетинговой стратегии компании методом системной динамики / А. М. Гострик, Е. А. Степаненко, П. И. Сокуренко // Аналіз сучасних економічних процесів та інформаційні технології: матеріали міжнар. наук.-практ. конф.: в 6 томах. - Днепропетровск: К. О. Біла, 2011. - Т. 4: Математичні методи та моделі в менеджменті та маркетингу. – С. 21-23.
Issue Date: 2011
Publisher: Біла К. О.
Keywords: маркетинг
стратегия
моделирование
системная динамика
маркетинг
стратегія
моделювання
системна динаміка
marketing
strategy
simulation
system dynamics
Abstract: В докладе рассматриваются вопросы прогнозирования зависимости количества клиентов фирмы от ее маркетинговой стратегии. Предлагается имитационная модель маркетинговой стратегии компании «Киевстар», в основе которой лежат принципы метода системной динамики.
У доповіді розглядаються питання прогнозування залежності кількості клієнтів фірми від її маркетингової стратегії. Пропонується імітаційна модель маркетингової стратегії компанії «Київстар», в основі якої лежать принципи методу системної динаміки.
The report addresses the issue of forecasting the number of customers of the company depending on its marketing strategy. It is proposed simulation model of the marketing strategy of the company "Kyivstar", which is based on the principles of system dynamics methods.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2493
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.