Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2493
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГострик, А.М.-
dc.contributor.authorГострик, О.М.-
dc.contributor.authorHostryk, A.-
dc.date.accessioned2014-11-04T12:51:18Z-
dc.date.available2014-11-04T12:51:18Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГострик А. М. Моделирование маркетинговой стратегии компании методом системной динамики / А. М. Гострик, Е. А. Степаненко, П. И. Сокуренко // Аналіз сучасних економічних процесів та інформаційні технології: матеріали міжнар. наук.-практ. конф.: в 6 томах. - Днепропетровск: К. О. Біла, 2011. - Т. 4: Математичні методи та моделі в менеджменті та маркетингу. – С. 21-23.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2493-
dc.description.abstractВ докладе рассматриваются вопросы прогнозирования зависимости количества клиентов фирмы от ее маркетинговой стратегии. Предлагается имитационная модель маркетинговой стратегии компании «Киевстар», в основе которой лежат принципы метода системной динамики.ru_RU
dc.description.abstractУ доповіді розглядаються питання прогнозування залежності кількості клієнтів фірми від її маркетингової стратегії. Пропонується імітаційна модель маркетингової стратегії компанії «Київстар», в основі якої лежать принципи методу системної динаміки.-
dc.description.abstractThe report addresses the issue of forecasting the number of customers of the company depending on its marketing strategy. It is proposed simulation model of the marketing strategy of the company "Kyivstar", which is based on the principles of system dynamics methods.-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБіла К. О.ru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectстратегияru_RU
dc.subjectмоделированиеru_RU
dc.subjectсистемная динамикаru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectмоделюванняru_RU
dc.subjectсистемна динамікаru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectstrategyru_RU
dc.subjectsimulationru_RU
dc.subjectsystem dynamicsru_RU
dc.titleМоделирование маркетинговой стратегии компании методом системной динамикиru_RU
dc.title.alternativeМоделювання маркетингової стратегії компанії методом системної динамікиru_RU
dc.title.alternativeSimulation marketing strategy by system dynamicsru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.